0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження ринку реклами макаронної продукції з метою просування нового товару на прикладі компанії Рідний продукт ТМ «Хуторок» (ID:373027)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 78
Рік виконання: 2020
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМИ ТА ЦІЛІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ РЕКЛАМИ 1.1. Визначення управлінської проблеми 1.2. Формулювання проблеми маркетингового дослідження 1.3. Об’єкт, предмет, мета та завдання дослідження 1.4. Формулювання робочих гіпотез, пошукових питань та визначення джерел інформації РОЗДІЛ 2. ПЛАН ДОСЛІДЖЕННЯ 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2 Визначення методів збору первинної інформації 2.3 Організація польових робіт 2.4 Методи обробки та аналізу польових даних. РОЗДІЛ 3. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ 3.1 Результати обробки первинних даних. 3.2 Прогнозований наслідок дослідження ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
За останній час макарони та макаронні вироби перетворилися для найширших мас населення в один з основних продуктів харчування, по суті - третій по значимості після хліба та молока. Макаронні вироби— це особлива група зерно борошняних товарів, яка доступна за ціною, добре знайома покупцям і налічує безліч при­хильників серед населення. Асортимент макаронних виробів дуже широкий, але його різноманіття залежить від якості борошна, технічного обладнання виробництв, присутності рецептурних додатків, наявності пакувальних матеріалів. Асортимент нараховує до 30 найменувань одночасно. Він може розширюватися за рахунок різноманіття форми. На сьогоднішній день питання правильного та здорового харчування є актуальним для українців. На ринку ми можемо бачити великий асортимент макаронних виробів, які нам представляє маса різних виробників, і серед цього великого асортименту ми повинні вибрати якісний продукт. Величезну роль у збереженні і зміцненні позицій фірми на ринку грає реклама. Реклама продукції і діяльності підприємства - це найважливіша складова частина комплексу маркетингових заходів, своєрідний інформаційний вихід на споживача. При правильній організації реклама дуже ефективна і сприяє швидкій безперебійній реалізації виробленої продукції. Актуальність та доцільність дослідження полягає в тому, що сучасний ринок перенасичений товарами. Він страждає не від дефіциту, а від надлишків. На полицях магазинів представлено десятки товарів одного виду, що майже нічим не відрізняються один від одного.