0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Дослідження комунікаційної політики ТОВ «СТАРОКОЗАЦЬКИЙ СИР», на ринку твердих сирів» (ID:373030)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 75
Рік виконання: 2020
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РИНКУ СИРУ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМ ТА ЦІЛЕЙ ДОСЛІДЖЕННЯ 1.1. Сучасний стан ринку сиру 1.2. Визначення проблеми та цілей дослідження 1.3. Формулювання проблеми маркетингового дослідження та об’єкт, предмет, мета та завдання дослідження РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «СТАРОКОЗАЦЬКИЙ СИР» НА РИНКУ ТВЕРДИХ СИРІВ 2.1. Загальна характеристика підприємства, його структура та аналіз асортименту продукції, що виробляється на ТОВ «СТАРОКОЗАЦЬКИЙ СИР» 2.2. Формулювання теоретичної моделі предмету дослідження, робочих гіпотез та пошукових питань 2.3. План та визначення типу дослідження, методів збору інформації, методів шкалування, розробка анкети і її попереднє тестування РОЗДІЛ 3. РЕЗУЛЬТАТИ ОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «СТАРОКОЗАЦЬКИЙ СИР» НА РИНКУ ТВЕРДИХ СИРІВ 3.1. Результати обробки первинних даних. 3.2.Прогнозований наслідок дослідження 3.3.Рекомендації щодо стратегій й тактики реклами підприємства на ринку твердих сирів ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Однак за останні 20 років діяльність молокопереробних підприємств визначається рядом кризових тенденцій, пов’язаних, насамперед, із наростаючим дефіцитом сировини, зростанням цін на молочну продукцію при одночасному зниженні платоспроможного попиту населення, формуванням несприятливої кон’юнктури світового ринку молокопродуктів. Ефективний розвиток молокопереробної галузі безпосередньо залежить від стану молочного скотарства, у якому, на жаль, за останні роки спостерігаються негативні тенденції. Військові дії, важка економічна ситуація, девальвація гривні, відсутність обігових коштів у підприємств - все це призвело до того, що виробники не встигали реагувати на потреби ринку. Актуальність теми курсової роботи полягає в тому, що в даному дослідженні комунікаційна політика є життєво важливою для молочної продукції, а саме налагодження комунікацій з реальними і потенційними клієнтами, формування комплексу маркетингових комунікацій для просування на ринок твердого сиру .