0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

маркетингове дослідження компанії (ID:379225)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 37
Рік виконання: 2020
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ………………………………………………………………...………..…3 Розділ 1. Розроблення концепції маркетингового дослідження………...….5 1.1. Процес визначення проблем фірми і розроблення підходу до їх вирішення…………………………………………………………………………….5 1.2. Структуризація проблеми і побудова моделі основних причинно – наслідкових зв’язків………………………………………………………………..17 1.3. Формування робочої гіпотези…………………………………………..18 Розділ 2. Планування і організація маркетингового дослідження…….....19 2.1. Розробка програми дослідження…………………………………….....19 2.2. Кабінетні дослідження і аналіз вторинної інформації……………......19 2.3. Планування польових досліджень………………………………….......23 2.4. Формування вибірки…………………………………………….............24 Розділ 3. Аналіз маркетингової інформації…………………………...........26 3.1. Підготовка анкет для оброблення на ЕОМ……………………............26 3.2. Оброблення і аналіз отриманих результатів…………………..............27 3.3. Оцінка похибки результатів дослідження…………………………......31 3.4.Екстраполяція……………………………………………………….........33 Висновки і рекомендації…………………………………………………......36 Список використаної літератури…………………………………………….37 Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову