0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вивчення споживчих переваг на ринку морозива на прикладі торговельного підприємства «Ашан» (ID:392768)

Тип роботи: аналітична робота
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 51
Рік виконання: 2019
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
АНОТАЦІЯ ВСТУП 1. Об’єкт, проблеми дослідження та гіпотези 2. Маркетингове середовище та SWOT-аналіз торговельного підприємства «Ашан» 3. Методи маркетингового дослідження, які застосовуватимуться в дослідженні 4. План маркетингового дослідження 5. Розрахунок кількості одиниць вибіркової сукупності 6. Лист спостереження проведеного дослідження на торговельному підприємстві «Ашан» 7. Сценарій фокус-групи для проведення дослідження на торговельному підприємстві «Ашан» 8. Аналіз результатів дослідження 9. Заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності торговельного підприємства «Ашан» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Маркетингове дослідження – це дослідницький процес, що поєднує вивчення всіх передумов та чинників здійснення бізнесу та діє змогу здобути найбільш цінні результати для опрацювання висновків та рекомендацій з метою прийняття обґрунтованих маркетингових рішень. Роздрібна торгівля є однією з найбільш динамічно зростаючих сфер вітчизняної економіки, тож є дуже важливою складовою для економіки країни та світу в цілому. Все нові товари бачать споживачі на прилавках магазинів, нові підходи до торгівлі та техніки продажу допомагають зробити свій вибір швидко та неупереджено. Кожен підприємець бажає здійснити якомога більший продаж товарів, заробити більше прибутку та водночас мати постійних клієнтів, у яких він має велику довіру. Для цього потрібно постійно щось оновлювати, оптимізувати асортимент, проводити маркетингові заходи аби залучити більше покупців. Але для того, щоб зрозуміти що саме потрібно споживачу, потрібно обов’язково звертитись за допомогою до фахівців із маркетингу. Вчасно проведене маркетингове дослідження може призвести до вражаючих змін торговельного підприємства на краще і, зрозуміло, що принести більше прибутків. Отож, маркетингові дослідження грають дуже велику роль для гравців бізнесу, адже для того аби обігнати своїх конкурентів потрібно виходити на нові рівні, треба вражати і піклуватись про споживача. Це є і буде актуальним завжди, адже без маркетингових досліджень досягти успіху компанії майже неможливо. Мета дослідження: Виявити споживчі переваги на ринку морозива; визначити спад продажу морозива за останній рік на торговельному підприємстві «Ашан». Об’єкт дослідження: Ставлення споживачів до морозива на торговельному підприємстві «Ашан» за адресою: м. Київ, ТРЦ «Проспект», вул. Гната Хоткевича, 1В.
Інші роботи з даної категорії: