Зразок роботи
Список використаної літератури
1. Андрєєва, Н. М., Зіньковська, Д. В. Методичні основи використання інноваційних методів при дослідженні впливу ринкового середовища на економіку підприємства // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць (ISSN 2313-4569); за ред. : М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. Одеса : Одеський національний економічний університет. 2018. № 4 (68). С. 119-127.
2. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М. Маркетинг: підручник для вузів. 3-е изд. — СПб .: Пітер, 2010. — 576 с .
3. Бєляєв В.І. Маркетинг: основи теорії та практики: Підручник. — М.: КноРус, 2006. – 368 с.
4. Голубенко, М.О. Управління товарною політикою та формування її стратегії // Інноватика в сучасній освіті та науці: теорія, методологія, практика : Матеріали II Міжнародного літнього наукового симпозіуму (м. Одеса, 26—27 липня 2019 р.) / ГО «Інститут інноваційної освіти»; Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України. — Одеса : ГО «Інститут інноваційної освіти», 2019. — 128 с.
5. Длігач А. О. Стратегічне маркетингове управління: монографія / А. О. Длігач. - К.: Алерта, 2012. -272 с.
6. Економічна енциклопедія: У трьох томах. Т. 3 / Редкол.: С.В. Мочерній (відп. ред.) Та ін. К.: Видавничий центр «Академія», 2002. — С. 644.
7. Калиева О.М., Михайлова О.П. Способы и методы исследования маркетингового потенциала предприятия// Вестник Оренбургского государственного университета. –2011. –13: – С. 216-221.
8. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер ; пер. с англ. под общ. ред. Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского. - 10-е изд. - СПб.: Питер, 2003. - 749 с.
9. Лобанова, А.М. Внешняя и внутренняя среда компании. Взаимодействие компании и ее среды // Справочник секретаря и офис-менеджера. –2008. –10: – С. 16-24.
10. Маслова Т.Д., Божух С.Г., Ковалик Л.Н. Маркетинг. — СПб .: Питер, 2006. – 650 с.
11. Муха Е. А., Зюкин Д. В. Товарная политика и проблемы еѐ формирования // Наука и практика регионов. -No1 (10). -2018. -С. 52-56.
12. Ноздрьова Р.Б., гречка В.Ю. Маркетинг: Підручник. — М.: Економіст 2009
13. Окландер М.А. Поведінка споживача: навч. посіб. з грифом МОН України (лист № 1/11-20280 від 23.12.2013 р.) / М.А. Окландер, І.О. Жарська — К.: Центр учбової літератури, 2014. — 208 с.
14. Петруня Ю. Є. Маркетинг : навчальний посібник / Ю. Є. Петруня, В. Ю. Петруня. – 3-тє вид., переробл. і доповн. – Дніпропетровськ : Університет митної справи та фінансів, 2016. – 362 с.
15. Маслій Н. Д. Маркетинг : навчально-методичний посібник для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів / Н. Д. Маслій. — Одеса : Астропринт, 2017. — 184 с.
16. Скрипник Н.А. Роль системи забезпечення та управління реалізацією товарної політики / Н.А. Скріпнік, І.С. Русєва, О.С. Майстренко // IV Міжнародна інтернет-конференція «Актуальні проблеми Теорії та практики менеджменту». Секція 3. Прикладні аспекти менеджменту в реальному, Фінансовому, інфраструктурному та других секторах економіки. — С. 134—137.
17. Калініченко О. О. Формування маркетингової товарної політики підприємства в сучасних економічних умовах / О. О. Калініченко. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2017. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2017_1_5
18. Михайлова О.П. Методы маркетинговой диагностики внешней среды промышленного предприятия в контуре стратегического управления. Бюллетень Оренбургского научного центра УрО РАН. 20015. 3: 1-12 [Электронный ресурс] (URL: http://elmag.uran.ru:9673/magazine/Numbers/2015-3/Articles/MOP-2015-3.pdf).
19. Шевченко Л.В. Роль маркетингових досліджень в системі прийняття управлінських рішень. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: irbis-nbuv.gov.ua › cgi-bin › irbis_nbuv › cgiirbis_64