0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація та проведення маркетингових досліджень в ТОВ «ТПК» (ID:42302)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 113
Рік виконання: 2013
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи організації та проведення маркетингових досліджень 5 1.1. Сутність та соціально-економічне значення маркетингу на сучасному етапі 5 1.2. Маркетингові дослідження як основа стратегічного планування 12 1.3. Методологія маркетингових досліджень 16 Розділ 2. Організація і технологія маркетингового дослідження 25 2.1. Ситуаційний аналіз на ринку 25 2.2. Визначення мети та завдань маркетингового дослідження 57 2.2. Планування і організація збору даних 59 2.4. Складання кошторису маркетингового дослідження 63 Розділ 3. Реалізація маркетингового дослідження 67 3.1. Збір та аналіз даних 67 3.2. Розробка рекомендацій щодо корегування маркетингової стратегії підприємства 79 3.3. Визначення економічної доцільності впровадження продуктово-ринкової діяльності 90 Розділ 4. Охорона праці в ТОВ «ТПК» 97 4.1. Нормативно-правове регулювання охорони праці та умов праці працівників підприємства 97 4.2. Існуючий стан та фінансування заходів з охорони праці 101 4.3. Характеристика умов праці та заходи щодо їх покращення 103 Висновки 106 Список використаних джерел 108 Додатки 113
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову