066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Фундаментальний маркетинг компанії «АВК» (ID:42308)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 68
Рік виконання: 2013
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 3 Розділ І. Аналіз господарської діяльності підприємства товарному ринку 6 1.1. Стисла характеристика підприємства, його діяльності на товарному ринку 6 1.2 Фундаментальні особливості ринку, його стан та тенденції 10 1.3 Техніко-економічний аналіз товару 18 Розділ ІІ. Аналіз маркетингового середовища компанії 24 2.1. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 24 2.2. Аналіз макромаркетингового середовища 29 2.3. Аналіз мікромаркетингового середовища 31 2.3.1. Аналіз споживачів 31 2.2.2. Аналіз конкуренції 35 2.2.3. Аналіз постачальників 41 2.3.Висновки за результатами аналізу маркетингового середовища 42 2.3.1. Зведена таблиця маркетингового середовища 42 2.3.2. Висновки відносно маркетингового середовища 47 Розділ ІІІ. Рекомендації щодо корегування маркетингової стратегії 51 3.1. Визначення маркетингової стратегії 51 3.2 Визначення тактичних заходів щодо реалізації маркетингової стратегії 55 3.3. Оцінка економічної ефективності 62 Висновки 65 Список використаних джерел 67 Додатки 69
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову