0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТІВ ПІДПРИЄМСТВА «Яготинський маслозавод» (ID:425320)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 43
Рік виконання: 2021
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ……………………………………………………………………………..3 Розділ 1. Маркетингова характеристика підприємства «Яготинський маслозавод»…………………………………………………….………………...5 Розділ 2. Конкуренти підприємства: види, цілі та методи дослідження...….12 Розділ 3. Аналіз конкурентів підприємства «Яготинський маслозавод»……………………………………………………………………...16 3.1. Вибір фірм-конкурентів……………………………………………………16 3.2. Дослідження цілей і намірів конкурентів ………………………………..17 3.3. Вивчення реакції конкурентів на дії, які здійснює фірма……………….24 Розділ 4. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо посилення позиції підприємства відносно конкурентів…………………………………..28 4.1 Основні напрями підтримування і покращення позиції підприємства відносно конкурентів……………………………………………………….......28 4.2. Маркетингове обґрунтування запропонованих заходів………………….31 4.2.1 Співпрацювати із збутовими організаціями …………………………….32 4.2.2. Збільшення інформаційного забезпечення системи внутріфірмового управління………..………………………………………………………..……. 33 4.3. Вплив запропонованих заходів на діяльність підприємства «Яготинський маслозавод»……………………………………………………………………....37 Висновок………………………………………………………………………….38 Список використаної літератури………………………………………………..41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність дослідження конкурентоспроможності підприємництва як важливої та методологічно продуктивної категорії сучасної економічної науки зумовлюється наступними причинами. По-перше, на нинішньому етапі розвитку ринкових відносин в Україні, коли посилюється роль споживачів, зростає ризик і невизначеність умов функціонування підприємств, збільшується ступінь залежності від маркетингового середовища, посилюється конкурентна боротьба за ринки збуту товарів, особливої актуальності набуває проблема забезпечення конкурентоспроможності підприємств. По-друге, для того, щоб сьогодні успішно діяти на ринку, організаціям мало володіти матеріально-фінансовими ресурсами. Ринок молока та молочної продукції – один із ключових ринків в системі національної економіки України. Його вагоме значення обумовлене унікальними властивостями основного продукту – молока та загальною системою його виробництва та розподілу. За своєю суттю досліджуваний ринок є важливим сегментом продовольчого ринку, що забезпечує потребу населення у важливих речовинах, які формують основу людського харчового раціону. Під час нинішньої стадії реформування економіки України не вирішеною проблемою залишається пошук варіантів ефективного розвитку ринкового господарства з ціллю регулювання обсягів виробництва продукту і його реалізації. Отже, актуальність теми обраного дослідження полягає у дослідженні конкурентів підприємства. Об’єктом курсової роботи є Яготинський маслозавод. Предметом курсової роботи є аналіз конкурентів Яготинський маслозавод. Метою курсової роботи є дослідження та здійснення аналізу конкурентів та покращення позиції що до конкурентів. Відповідно до сформульованої мети бакалаврської дипломної роботи роботи передбачається виконання наступних завдань: • надати загальну економічну характеристику ПАТ «Яготинський маслозавод» та проаналізувати основні показники його діяльності; • провести оцінювання конкурентоспроможності підприємства; • надати пропозиції та рекомендації щодо покращення конкурентоспроможності підприємства; Вирішення поставлених завдань у курсовій роботі здійснювалось за допомогою таких методів досліджень: історичний аналіз – для вивчення еволюції економічних категорій конкуренція та конкурентоспроможність; аналіз та синтез – для надання організаційноекономічної характеристики підприємства; функціональний аналіз – виявлення залежності чистого прибутку від факторів впливу. Структурно курсова робота складається зі 43 сторінок, 5 таблиць.