ЗВІТ про проходження виробничої практики на ПрАТ «Оболонь» (ID:425321)
Зміст
Стор.
Розділ 1. Організаційна та техніко-економічна характеристика підприємст-ва...............................................................................................................................3
1.1. Організаційні особливості підприємства………...…………………………3
1.2. Особливості організації виробничого процесу на підприємстві.................4
1.3. Асортимент продукції підприємства………………………………………..5
1.4. Характеристика постачальників, посередників, конкурентів, споживачів та контактних аудиторій……………………………….…………………………8
1.5. Основні показники роботи підприємства………..…………………………9
Розділ 2. Вивчення маркетингового мікросередовища та макросередовища підприємства..……………………..………………..…………………….….…..11
2.1. Аналіз постачальників……………….………..…………………..….……..11
2.2. Аналіз посередників……………………………………....….….………….14
2.3. Аналіз конкурентів.……………………………………………………....…14
2.4. Аналіз споживачів…………………………………………………………..15
2.5. Характеристика маркетингового макросередовища підприємства……...16
Розділ 3. Окреслення стратегічних цілей та ринкових можливостей підприєм-ства……………………………………………………………….…...................17
3.1. Визначення цілей підприємства……………………………………………17
3.2. Окреслення ринкових можливостей підприємства……………………….18
Розділ 4. Збір інформації по темах курсових робіт……………………………19
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1
ОРГАНІЗАЦІЙНА ТА ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Організаційні особливості підприємства
Першу свою продукцію «Оболонь» випустила до Олімпійських ігор – у 1980 році. Згодом на базі підприємства було створено Київське пивобезалкогольне виробниче «Оболонь» . А у серпні 1992 року «Оболонь» отримала приватизаційне свідоцтво Фонду Держмайна №1, ставши акціонерним товариством.
Сьогодні до складу акціонерного товариства входять до 25 різноманітних структур, які поєднують виробничу, наукову та торговельну діяльності. «Оболонь» вкладає кошти в підприємства, які входять до інфраструктури виробництва пива, слабоалкогольних та безалкогольних напоїв, постачає туди устаткування, забезпечує технологіями, сировиною, навчає кадри – допомагає їм стати рентабельними прибутковими.
Завдяки високому рівню менеджменту, потужній службі маркетингу та продажів, кваліфікованій роботі зовнішньоекономічного відділу, інжинірингового центру ПАТ «Оболонь» займає позиції лідерів на ринку пива та напоїв. Протягом десятків років пріоритетним напрямком діяльності ПАТ «Оболонь» залишається пивоваріння.
Серед вітчизняних виробників саме київські пивовари зробили багато прогресивних уроків для розвитку пивної галузі. Значно збільшивши свої потужності, сьогодні акціонерне товариство займає провідні позиції на ринку пива. Гідно конкуруючи з транснаціональними компаніями, «Обо-лонь» утримує більше чверті цього ринку. В асортименті підприємства представлено близько десяти сортів хмільного напою на будь-який смак навіть найвибагливішого споживача. У 2003 р. оболонські пивовари подарували своїм прихильникам справжнє пиво з пшеничного солоду «Пшеничне» нефільтроване пиво «Біле» та «Безалкогольне», яке користується популярністю серед водіїв.
Першим серед українських виробників ПАТ «Оболонь» розпоча-ло і експорт бурштинового напою за кордон. Так, ще у 1989 р. партію обо-лонського пива було відправлено до Великобританії, де споживачі високо оцінили якість і смак українського хмільного напою. Не менш пріоритетним напрямком ПАТ «Оболонь» є виробництво безалкогольних напоїв. Саме під торговою маркою «Оболонь» на українському ринку з`явились со-ковмісні напої збагачені корисними речовинами. Серед них особливої ува-ги заслуговують напої серії «Живчик», які за п`ять років стали народними. Випуск продукції з натуральної сировини, яка зміцнює здоров‘я, став виграшною стратегією підприємства.
ПАТ «Оболонь» є засновником ринку слабоалкогольних напоїв в Україні. Адже ще зовсім недавно поняття слабоалкогольних напоїв асоціювалось з «Джин-Тоніком» та «Ром Колою». Саме ці напої стали пер-шими слабоалкогольними коктейлями, які з`явились у 1994 р. на вітчизня-ному ринку. За короткий час ці напої, які були практично монопольними продуктами на ринку, здобули високу популярність серед споживачів. Про-дукція ПАТ «Оболонь» представлена і на перспективному рин-ку мінеральної води.
Прагнучи випускати високоякісну продукцію, яка б була конкурентноспроможною не лише в Україні, а й на зарубіжних ринках, у 1998 році ПАТ «Оболонь» вперше серед вітчизняних підприємств харчової галузі отримало Міжнародний сертифікат на систему управління якістю ISO 9001 версії 1994 року, виданий німецькою фірмою «DEKTRA-ITS». А в серпні 2001 року оболонці підтвердили свою високу організацію системи управління якістю ізнову ж таки перші в Україні отримали сертифікат ISO 9001 версії 2000 року.
З 1990р. ПАТ «Оболонь» – колективний член Української асоціації якості. У 1998 р. підприємство стало переможцем 3-го Українського національно-го конкурсу якості у номінації «Великі підприємства» і в цьому ж
році – членом Клубу лідерів якості України. Висока якість продукції ПАТ «Оболонь» та успішна маркетингова стратегія щороку відзначається на багатьох престижних міжнародних виставках і конкурсах, про визнання її якості свідчать численні престижні нагороди та медалі.
Річна потужність заводу по пиву – всього 27,64 млн. дал
В тому числі по пляшковому – 6,1 млн. дал
Безалкогольні напої в пляшках 0,33 л – 2 млн. дал
Безалкогольні напої в пляшках ПЕТ – 4,5 млн. дал
Мін вода – 76 млн. пляшок
Сиропи системи Пост-Мікс – 140 тис. дал
Солод – 20,3 тис. тон
Поліетиленові ящики – 168 тис. штук
Пивне виробництво заводу оснащене в основному чеським комплектним обладнанням. Пивзавод «Оболонь» забезпечується водою від насосної станції. Водокористування здійснюється згідно технічного проекту з 8 скважин, які розташовані на 4-х площадках по 2 скважини. Загальна продуктивність скважин складає 9480 т. на добу. Для обліку води встановлені водомірні лічильники.
Тепло забезпечення заводу здійснюється у вигляді пару та гарячої води від власної котельні, що працює на газу. Гаряча вода використовується для опалення.
Електроенергію завод одержує від підприємства Київські кабельні мережі виробничого енергетичного об`єднання «Київенерго».
На підприємстві функціонує система оборотного водопостачання. Облік ведеться по продуктивності насоса.
На території пивзаводу знаходяться очисні споруди для очищення липневих вод, продуктивністю 30л/сек. Лужні стоки пляшкомиючих ма-шин цехів розливу пива в пляшки, безалкогольних напоїв та мін води нейтралізуються сірчаною кислотою. Проектна потужність очисних споруд – 2500 м3/доб. Після очистки стічні води поступають в західний колектор мінської каналізації.
Площа території заводу складає 13 га.
Інші роботи з даної категорії: