0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вибір та обґрунтування шкали знижок на товар підприємства (ID:425370)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 27
Рік виконання: 2019
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ………………………………………………………………. Розділ 1. Сутність та види знижок………………………............. Розділ 2. Маркетингова характеристика підприємства…………. Розділ 3. Формування шкали знижок на ТМ «Море»…………… Розділ 4. Розроблення пропозицій щодо удосконалення цінової політики підприємства…………………………………………… Висновки…………………………………………………………… Список використаної літератури………..………………………. 3 6 14 17 19 24 26
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Процес постійного вибору та обґрунтування шкали знижок на товар підприємства є важливою складовою комерційної політики сучасного підприємства. Змінюваність цього вибору та обґрунтування знижок є наслідком цілеспрямованого чіткого управління цим процесом, що передбачає відносну стабільність шкали знижок за певні короткі проміжки часу, ретельне планування і суворий контроль за виконанням усіх параметрів та аспектів при виборі та обґрунтуванні знижок на окремі види продукції. Тому відхилення від планових завдань розцінюють як суттєвий недолік у роботі виробничих підрозділів, їхніх керівників та виконавців. Актуальність теми курсової роботи визначається тим, що в умовах ринкової економіки цілеспрямоване формування шкали знижок є одним із засобів розроблення пропозицій щодо удосконалення цінової політики підприємства. Окрім того, оскільки Україна стала членом СОТ, то продукція її харчового виробництва, як і інших галузей, повинна відповідати всім вимогам міжнародного ринку і бути конкурентоспроможною на цьому ринку. За цих умов переорієнтацію структури формування шкали знижок на харчові продукти слід проводити з обов’язковим врахуванням вимог сучасних міжнародних ринків. Встановлення цін і певних знижок в ринковій економіці, з точки зору маркетингу, повинно бути направлене на задоволення різноманітних запитів і можливостей з урахуванням місцевих, фінансових і демократичних умов населення , тому першочергова увага повинна бути звернена на формування чіткого вибору та обґрунтуванні шкали знижок на товар підприємства, які відповідали б потребам населення. Проблема вибору та обґрунтування шкали знижок на товар підприємства досліджувалась багатьма вченими, такими як: Метою курсової роботи є розроблення пропозицій щодо удосконалення цінової політики підприємства. Відповідно до мети в роботі визначено та вирішено такі науково-методичні та практичні завдання: • на основі поглибленого порівняльного аналізу існуючих теоретичних положень уточнено економічну сутність та методичні засади формування та удосконалення формування шкали знижок; • визначено поточні і перспективні цінові потреби покупців, проаналізовані особливості купівельної поведінки на відповідних ринках; • вивчено можливості введення нової та удосконаленої шкали знижок, включаючи питання цін, собівартості і рентабельності; • -оцінено існуючі знижки на товари-аналоги задля вивчення їхніх сильних та слабких сторін, конкурентних можливостей та прийняття відповідних управлінських рішень щодо змін в цінах в Інтеррибфлот. • на основі отриманих результатів аналізу дослідження маркетингової діяльності сформовано ряд пропозицій щодо створення і удосконалення нової цінової політики підприємства. Об’єктом курсової роботи є процес формування шкали знижок в Інтеррибфлот. Предметом дослідження є окремі аспекти корегування цін на Інтеррибфлот. Методами дослідження у курсовій роботі є різноманітні методи маркетингових досліджень (дослідження структури ринку, конкурентів, товарів, внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства), аналіз виробничо-фінансової діяльності, показників асортименту). Структура і обсяг роботи. Курсова робота складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків та списку використаної літератури. Загальний обсяг роботи становить 27 сторінок, включаючи 1 таблиць, список використаної літератури складається з 20 найменувать.