Зміст
Зміст
Вступ…………
1. Аналіз маркетингової діяльності на ВАТ СКБ “Дністер”.....
1.1 Характеристика та основні показники діяльності ВАТ СКБ «Дністер».............................................................
1.2 Організаційна структура ВАТ СКБ „Дністер
1.3 Оцінка фінансового стану банківської установи на основі аналізу техніко-економічних показників ВАТ СКБ „Дністер”......
1.4 Оцінка і аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ВАТ СКБ „Дністер”............................................
1.5 Маркетингова діяльність ВАТ СКБ ”Дністер”...................
2.Теоретичні основи банківської маркетингової діяльності.....
2.1 Поняття та основні концепції банківського маркетингу.....
2.2. Особливості сегментації та вибору цільового ринку для банківського продукту...........................................................
2.3. Маркетингова стратегія комерційного банку...................
2.4. Специфіка товарної політики для банківського продукту..........
2.5 Цінова політика для банківського продукту........................
2.6. Особливості збуту банківського продукту......................
2.7. Комунікаційна політика для банківського продукту.........
З Ефективність маркетингової діяльності ВАТ СКБ „Дністер”...
3.1 Оцінка ефективності маркетингової діяльності філіалу комерційного банку........
3.2 Оцінка комплексу маркетингової діяльності ВАТ СКБ „Дністер” використовуючи стратегію комунікації........................
3.3 Система управління в банку...............................................
3.4 Оцінка охорони праці в ІФФ ВАТ СКБ«Дністер»..................
4 Проект, щодо вдосконалення маркетингової діяльності ВАТ СКБ «Дністер»
4.1 Вибір та розробка пропозиції щодо вдосконалення ефективності маркетингової діяльності ВАТ СКБ «Дністер»......
4.2 Реалізація запропонованої стратегії у ВАТ СКБ „Дністер”..
4.2.1 Вдосконалення продукту ВАТ СКБ „Дністер”.....................
4.2.2 Встановлення терміналів швидких розрахунків І-Ьох ..
4.2.3 Збільшення працівників на відділеннях.........................
Висновки і пропозиції.......................................................................
Список використаної літератури.................................................