0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Фасилітація як технологія маркетингових досліджень (ID:443164)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 40
Рік виконання: 2021
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………. 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ…………….. 5 1.1. Поняття та історичні етапи виникнення та розвитку фасилітації……... 5 1.2. Особливості застосування фасилітації в різних сфера…………………. 10 РОЗДІЛ 2. ФАСИЛІТАЦІЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ МЕТОД СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ…………………………………………………………………... 15 2.1. Теорії та моделі фасилітації підприємницької діяльності……………….. 15 2.2. Особливості здійснення фасилітації розвитку національного малого підприємництва………………………………………………………………….. 24 РОЗДІЛ 3. ОБМЕЖЕННЯ ТА МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ФАСИЛІТАЦІЇ В СУЧАСНОМУ БІЗНЕСІ……………………………………. 30 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………… 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….. 38 ДОДАТКИ………………………………………………………………………... 40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Динаміка сучасного ринку потребує від особистості та організацій високої гнучкості та постійних внутрішніх змін, готовності до саморозвитку, що призводить до «полювання» за новими креативними кадрами, спроможними до створення нових ідей та стратегічного планування. Групові форми роботи, такі як наради, зустрічі, робочі та проектні групи займають у співробітників та менеджерів організацій все більше робочого часу. Тому сучасним лідерам та керівникам необхідно вміти створювати умови для підвищення ефективності процесів прийняття рішень в ході групової роботи з метою отримання якісних результатів та розробки інноваційних продуктів. Одним з найефективніших методів, який допоможе досягти дієвої інтеграції спеціалістів різного профілю у вирішенні актуальних проблем є фасилітація. Фасилітація – це надання допомоги групі у виконанні будь-якого завдання з вирішення проблеми або досягнення узгодженості учасників обговорення. Фасилітатором може бути зовнішній незалежний спеціаліст, керівник або член групи. Він впливає на процес і спрямовує його, але не вносить пропозицій у змістовну частину зустрічі – це прерогатива учасників. Вищим досягненням фасилітатора є створення в учасників відчуття, що всю роботу вони виконали самостійно. Цей інструмент дасть можливість такі зустрічі зробити більш продуктивними, творчими та цікавими. Часто, кращі рішення продукуються групами людей, а не окремими особистостями: у кожного свій підхід до проблеми, унікальний життєвий досвід, але в групі вони можуть позитивно впливати на творчий потенціал один одного, створювати синергію. Професія фасилітатора зародилася в 1960-1970-і роки в США. В Інституті культурних зв’язків почали створювати групи підтримки організацій для обговорення їх майбутнього. У таких групах виникло співтовариство організаторів таких заходів, які згодом назвали фасилітаторами. Перше співтовариство фасилітаторів було створення в 1980-х в Далласі. Дослідження технології фасилітації та інноваційних методів групової роботи дозволить сучасним лідерам та керівникам підвищити ефективність процесів вирішення проблем, оптимізувати вироблення та прийняття рішень, позитивно впливати на продуктивність роботи груп, а також використовувати сучасний арсенал методів і технік фасилітації групової роботи для вирішення завдань різних типів, не обмежуючись традиційними методами групових дискусій. Дослідженням даного питання займалося чимало науковців, зокрема серед них варто згадати таких як: Березка С., Бондарчук Н. В., Волошина Н. В., Данілова Е. І., Казанжи М. Й., Літовченко Б. В., Лукашова Л. В., Прокопенко І. А., Фісун О. В., Шевченко К. О. та інші. Метою курсової роботи є дослідження особливостей фасилітації як технології маркетингових досліджень. Об’єктом дослідження є фасилітація. Предметом дослідження є особливості фасилітації як технології маркетингових досліджень. Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких завдань:  охарактеризувати поняття та історичні етапи виникнення та розвитку фасилітації;  визначити особливості застосування фасилітації в різних сфера;  проаналізувати теорії та моделі фасилітації підприємницької діяльності ;  дослідити особливості здійснення фасилітації розвитку національного малого підприємництва;  вивчити обмеження та можливості використання фасилітації в сучасному бізнесі. Під час виконання курсової роботи використовувались методи аналізу, характеристики, узагальнення та порівняння. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів з підрозділами, висновків та списку використаних джерел.