0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Рішення кейсів STARBUCKS, ZARA, ECOVER, VOLVO TRUCKS, THE PETRO-EQUIPMENT COMPANY (ID:444943)

Тип роботи: аналітична робота
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 5
Рік виконання: 2021
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Кейс STARBUCKS Кейс ZARA Кейс ECOVER Кейс VOLVO TRUCKS BELGIUM Кейс THE PETRO-EQUIPMENT COMPANY
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Бренду потрібно було обрати позиціювання категорії. При розробці позиціонування бренду в певній категорії, маркетингова кампанія акцентується на просуванні бренда як лідера в конкретній товарній категорії. Ця стратегія особливо вигідно використовується при створенні нового ринку. Таке позиціонування матиме успіх лише в тому випадку, якщо у компанії є: • інноваційне рішення для ринку; • товар має унікальні властивості; • є попит на новий підхід до вирішення проблеми. Що ж до вірності традиціям та реаліям американського ринку, то продаж кави в кав’ярні для США був абсолютно новим ринком, через те, що раніше не було культури пиття кави.