0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг (ID:447876)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 1
Рік виконання: 2021
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
Оцінка економічної доцільності (або недоцільності) збільшення витрат на рекламу. Керівництво підприємства розглядає питання про збільшення витрат на рекламу на 220000 грн., при цьому прогнозується зростання виручки від продажу на 802000 грн. Відомо, що коефіцієнт маргінального прибутку складає 0,8. Визначте, чи вигідно підприємству збільшувати витрати на рекламу?
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Оцінка економічної доцільності (або недоцільності) збільшення витрат на рекламу. Керівництво підприємства розглядає питання про збільшення витрат на рекламу на 220000 грн., при цьому прогнозується зростання виручки від продажу на 802000 грн. Відомо, що коефіцієнт маргінального прибутку складає 0,8. Визначте, чи вигідно підприємству збільшувати витрати на рекламу? Оцінка економічної доцільності (або недоцільності) збільшення витрат на рекламу. Керівництво підприємства розглядає питання про збільшення витрат на рекламу на 220000 грн., при цьому прогнозується зростання виручки від продажу на 802000 грн. Відомо, що коефіцієнт маргінального прибутку складає 0,8. Визначте, чи вигідно підприємству збільшувати витрати на рекламу?