0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Характеристика маркетингового курсу аптеки (ID:449637)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 1
Рік виконання: 2020
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
1. Організація регулювання відносин зі споживачами 2. Стратегія маркетингового аналізу аптеки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Організація регулювання відносин зі споживачами може реалізуватися за допомогою різноманітних маркетингових заходів, пріоритетне місце серед яких займають маркетингові програми. Загалом, на даний час в аптеці відсутні успішно реалізовані маркетингові програми , та не визначені пріоритети в роботі , а об’єми продажів коливаються залежно від сезону та попиту на певні групи препаратів ( наприклад підвищений попит на противірусні препарати під час пандемії). Такий підхід ставить під загрозу рентабельність аптечної організації . Для того, аби підібрати правильну маркетингову програму аптеки , потрібно спочатку провести ряд маркетингових досліджень, які складають основу методичних підходів у її формуванні.