0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МАРКЕТИНГ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА (ID:452304)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 31
Рік виконання: 2021
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
28vika055@ukr.net Вступ 3 1. Аналітична частина 5 1. 1. Товарний аналіз. 5 1. 2. Аналіз споживачів. 6 1. 3. Аналіз конкурентів. 6 1. 4. Прогноз ринку, його небезпеки та можливості. 8 2. Практична частина 9 2. 1. Можливості підприємства на ринку, його завдання та проблеми. 9 2. 2. Стратегія маркетингу. 10 2. 3. Маркетингова політика. 14 2. 3. 1. Товарна політика. 14 2. 3. 2. Цінова політика. 17 2. 3. 3. Політика розподілу товару. 20 2. 3. 4. Політика просування товару. 24 Висновки 28 Література 30 Додатки 31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
28vika055@ukr.net Перехід до ринкової економіки жадає від підприємств підвищення ефективності виробництва, конкурентоздатності продукції і послуг на основі впровадження досягнень науково – технічного прогресу, ефективних форм господарювання і керування виробництвом, подолання безгосподарності підприємництва, ініціативи і т.д. «Не існує єдиної універсальної формули для організації роботи на основі принципів маркетингу, так само як і немає єдиної схеми побудови маркетингової роботи на рівні підприємства. Головне при маркетинговому підході - цільова орієнтація всієї сукупності намічених мір». Сьогодні маркетинговий підхід змушує менеджмент приділяти таким сферам, як реалізація й збут продукції, збільшенню доходів і поліпшенню фінансового становища компанії куди більше уваги, чим керуванню виробництвом з метою зниження витрат. Сьогодні в інформаційну епоху, коли запити й потреби споживачів швидко поширюються по мирі, структури ринків украй різноманітні. Маркетинг забезпечує успіх розвитку фірми. Сьогодні завдання фірми прагнучої до лідерства дати споживачеві товар більше високої якості й значимості для споживача, чим раніше й за ту ж ціну. "Маркетинг властиво потрібний для того, щоб знати заздалегідь якої саме властивості товару хвилюють споживача в першу чергу, що дозволить визначити стратегію поводження фірми". Маркетинг сьогодні розглядається як ринкова концепція керування фірмою, він стає основною, цільовою функцією, що визначає всі аспекти діяльності фірми, а тому перетворюється зі звичайної господарської функції в сам зміст, сутнісний рису функціонування фірми, що прагне до одержання максимального прибутку. Маркетинг - це координуван