0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА (ID:452385)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 41
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
28vika055@ukr.net ВСТУП……………………………………………………………………………………... 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ………………... 1.1. Соціальна реклама: основні поняття ..………......................................... 6 1.2. Види і функції соціальної реклами……………………………………………. 1.3. Механізм впливу на споживача ………………………………………………. 10 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ ЯК РЕГУЛЯТОРА СОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ………………………………………………………………………………. 16 2.1. Соціальна реклама в оцінках мешканців м. Дніпро………..…………….. 2.2. Роль соціальної реклами в регулюванні соціальної поведінки……….. 16 22 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ……… 3.1. Зарубіжний досвід використання соціальної реклами………………………. 3.2. Шляхи підвищення ефективності соціальної реклами……………………….. 28 28 32 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………………... 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………................. 38 ДОДАТКИ………………………………………………………………………………….. 41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
28vika055@ukr.net Актуальність теми. Відновлення громадських зв'язків в даний момент стають актуальною проблемою суспільства, а, значить, великого значення набувають методи, допомогою яких користуються суспільство і соціальні інститути, прагнучи забезпечити особистісне рівновагу. До таких методів відноситься соціальна реклама, оскільки крім інформаційної функції, вона має адаптивну й виховну функції. До того ж емоційна насиченість дозволяє швидко і коректно включати індивіда в систему соціальних відносин і зв'язків, так що немає нічого дивного в тому, що роль соціальної реклами в питанні формування механізмів соціального захисту за останній час значно зросла. Соціальна реклама несе в собі інформацію, представлену в стислій, художньо вираженій формі. Вона здатна доводити до свідомості й уваги людей найбільш важливі факти і відомості про існуючі в суспільстві проблеми. Вона звернена до всіх і до кожного. Можливості такої реклами широкі, а результати рекламної діяльності можуть бути благотворними. Тому соціальну рекламу цілком можна використовувати як інструмент залучення суспільства в соціальні процеси. У зв'язку з цим інтерес до соціальної реклами досить великий.