Зміст
Задача 3
Обчисліть бюджет на маркетингові комунікації методом пайової участі. Дані для розрахунку
- загальна місткість ринку – 250 тис. У.о
- обсяги продажу фірми – 30 тис. У.о
- обсяги головного конкурента – 158 у.о
- витрати на маркетингові комунікації головного конкурента – 58 тис. У.о
- запланований відсоток на маркетинові комунікації від обсягів збіту продукції досліджувальної фірми – 5 %
Як зміняться витрати на маркетингові комуніації, якщо фірма вирішить скоротити свою частку ринку до 5 %?
Як зміняться витрати на маркетингові комунікації, якщо фірма вирішить за вказаного обсягу продажу збільшити відсоток на маркетингові комуніації до 15?
Задача 6
Визначте бюджет на маркетингові комунікації з допомогою моделі ADBUDG для підприємства так, щоб обсяги продажу дорівнювали 98000 у.о
Дані для розрахунку:
- загальна місткість ринку на рік – 300 тис. у.о
- прогнозовані обсяги продажу підприємства із застосуванням максимального значення бюджету на маркетингові комунікації – 180 тис. у.о
- прогнозовані обсяги продажу підприємства без застосування маркетингових комунікацій – 42 тис у.о
- коефіцієнт чутливості ринку до маркетингових комунікацій – 0,8
- очікуваний прибуток – 28 тис. у.о
Задача 8
У супермаркетах Києва було здійснено акцію стмулювання збуту тортів «Київський», виготовлених корпорацією «Roschen». Акція стимулювання була підкріплена рекламною кампанієюб. Реклама подавалася напередодні по радіо та в газетах «РІО» і «Місто+передмістя». Під час акції співробітників корпорації провели маркетингове ослідження, завданням якого було відстеження кількості людей, які цілеспрямовано завітали до супермаркету під впливом реклами і купували продукцію цієї корпорації. В результаті досліджень було одержано такі дані:
- обсяг всієї реалізованої продукції корпорації «Roschen» за попередній період – 3820 тис. грн.;
- частка коштів від обсягу реалізації продукції, виділеної на здійснення маркетингової комунікаційної кампанії, - 3 %;
- Ціна реалізації торту «Київський» - 22,4 грн;
- кількість мешканців м. Києва та Київської області, які були охоплені впливом реклами по радіо, - 3 млн осіб;
- наклад газети «РІО» - 999 100 примірників;
- наклад газети «Місто + передмістя» - 11995500 примірників;
- кількість людей, які відвідали акцію після прочитання газети, - 0,3 від усіх мешканців Києва та області, з них купували продукцію – 34 %;
- кількість відвідувачів, які прийшли на акцію після прослуховування радіо, - 1,2 % від усіх мешканців Києва та області, з них купили продукцію – 31 %
Розрахуйте економічну ефективність здійсненої маркетингової комунікаційної компанії методом Семенова.