0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення маркетингової діяльності сервісного підприємств на ринку сервісних послуг (ID:459199)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 46
Рік виконання: 2021
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 5 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ СЕРВІСНИХ ПОСЛУГ 5 1.1. Поняття і суть маркетингу 5 1.2 Складові комплексу маркетингу 9 1.3 Особливості маркетингової діяльності підприємства на ринку сервісних послуг 15 РОЗДІЛ 2 21 ДІАГНОСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА СТО «PRIBALTSERVICE» 21 2.1. Характеристика діяльності підприємства СТО «Pribaltservice» 21 2.2. Аналіз ринку 27 2.3. Оцінка маркетингової діяльності підприємства СТО «Pribaltservice» 33 РОЗДІЛ 3. 41 НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ СЕРВІСНИХ ПОСЛУГ 41 ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………….……50 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. СПб.: Питер Ком, 2005. 206 с. 2. Бодров В.А. Психология восприятия. Учебное пособие для вузов. М.. ПЕР СЭ, 2001. 511 с. 3. Бутенко Н.В. Маркетинг: Підручник. К.: Атіка, 2008. 300 с. 4. Взаємовідносини господарств з підприємствами виробничого обслуговування / М. П. Кононенко, С. П. Криштаб, Ю. І. Івашкевич, В. І. Жмінько. Київ : Урожай, 1984. 72 с. 5. Державна служба статистики України [Електронний ресурс]. URL : http://www.ukrstat.gov.ua 6. Інвестори погіршили оцінку бізнес-клімату України. URL : https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/3056435-investori-pogirsili-ocinku-biznesklimatu-ukraini.html 7. Ефремов В. С. Стратегия бизнеса. Концепциии методы планирования : учеб. пособ. / В. С. Ефремов. М. : Финпресс, 1998. 278 с. 8. Зозулев А. В. Промышленный маркетинг: рыночная стратегия. Київ : Центр навчальної літератури, 2009. 572 с. 9. Зозульов О.В., Писаренко Н.Л. Ринкове позиціонування: з чого починається створення успішних брендів: [наукове видання] /О.В. Зозульов, Н.Л. Писаренко. К.: Знання Прес. 2014. 199 с. 10. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика. К.: КНЕУ, 1997. 156 с. 11. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Анализ, планирование, внедрение, контроль. Санкт-Петербург : Питер Ком, 1999. 896 с. 12. Котлер Ф., Аромстронг Г. Основы маркетинга. Москва : «Вильямс», 2003. 1200 с. 13. Маркетинговая товарная политика: конспект лекций / С.С. Яременко. Днепропетровск: университет имени Альфреда Нобеля, 2012. 85 с. ..................................