0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг (ID:462137)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 13
Рік виконання: 2020
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ДЛЯ ЗАМОВЛЕННЯ ПИШІТЬ ТЕЛЕГРАМ АБО ВАЙБЕР +380957811447 Є можливість порахувати з вашими даними. (МОЖЛИВО КУПИТИ НЕ ВСЮ РАБОТУ)
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.1 Задача №1 Розробіть та побудуйте семантичний диференціал товару кавоварка VITEK VT-1517 BN виробництва ТОВ «ELECTRONICS» (Китай). Зробити висновки. I. База порівняння – кавоварка Krups XP320830 OPIO виробник ЗАТ «TECHNOLOGY» (Китай). II. Для кавоварки найбільш важливими характеристиками є ціна, сучасний дизайн, мінімальна витрата кави на одну чашку, зручність та швидкість приготування, об’єм резервуара для води, якісний фільтр, використовувана кава, популярність марки, умови та результат використання. III. Розробка семантичного диференціалу виконана за допомогою анкети особистого опитування, в якій наведено біполярні показники, що відповідають визначеним суттєвим характеристикам кавоварки (табл. 1). IV. Для побудови кривих семантичного диференціалу на основі власного сприйняття характеристик визначаємо кількість балів для трьох кавоварок: досліджуваної «VITEK VT-1517 BN», товара-конкурента «Krups XP320830 OPIO» та ідеальної кавоварки, котру хотіли б придбати. Відповідно до цього проставляємо позначки у таблиці (табл. 2). Таблиця 1 – Анкета особистого опитування для побудови семантичного диференціалу.