0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СКЛАДОВОЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (ID:4672)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 50
Рік виконання: 2010
Вартість: 130
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СКЛАДОВОЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1.Сутність і функції плану маркетингу 1.2. Вплив плану маркетингу на рекламну кампанію 1.3. Значення і напрями ситуаційного аналізу як вихідного етапу рекламування товару РОЗДІЛ 2. ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА РОЗДІЛ III. ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА Аналіз рекламних заходів НАСК «Оратнта» РОЗДІЛ IV. РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4.1. Основні пропозиції щодо покращення рекламної діяльності підприємства 4.2. Проведення рекламної кампанії 4.2.1.Маркетингове обґрунтування необхідності проведення рекламної кампанії 4.2.2 Розроблення і вибір оптимальної схеми розміщення рекламного звернення. Формування бюджету рекламної кампанії 4.2.3.Складання графіка використання медіа носіїв 4.2.4.Визначення очікуваних результатів від впровадження заходу 4.2.4 Розрахунок основних показників економічної ефективності від проведення рекламної кампанії ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову