0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова цінова стратегія "зняття вершків" (ID:49138)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 40
Рік виконання: 2013
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ 1 Характеристика стратегічного маркетингу при ціноутворенні 1.1 Загальна характеристика сутності цінових стратегій в маркетингу 1.2 Маркетингова цінова стратегія "зняття вершків" та передумови її використання РОЗДІЛ 2 Особливості реалізації маркетингової цінової стратегії "зняття вершків" 2.1 Маркетингова інформація при виборі стратегії "зняття вершків" 2.2 Залежність цінової стратегії від етапу життєвого циклу товару 2.3 Інтеграції цінової стратегії «зняття вершків» у загальну стратегію управління підприємством РОЗДІЛ 3 Переваги та недоліки цінової стратегії "зняття вершків" та її ефективність в управлінні ціновою політикою підприємства Висновки Перелік літератури Додаток
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову