Зразок роботи
Актуальність теми дослідження обумовлена зростаючим значенням ринкової діяльності як важливого фактора, що гарантує конкурентоспроможність комерційних і посередницьких компаній в рамках ринкових відносин.
Конкурентоспроможність та його аналіз дає перспективи та методи впливу на діяльність підприємства, стимулюю його розвиток, та конкурентну прогресію. Маркетингова діяльність повинна сприяти розвитку компанії в обраному напрямку, щоб її цілі безпосередньо відображали загальну місію компанії.
За умов обмеженого маркетингового бюджету і часу необхідно знати які маркетингові заходи і методи є ефективними для тієї чи іншої галузі, підприємства, а які ні. Як добре працює служба маркетингу на підприємстві, які існують проблеми і як їх можна вирішити. Аналіз можливості впливати на формування ринку, та попиту населення. Саме тому питання аналізу конкурентоспроможності є особливо актуальним. Одним з найбільш результативних способів такої оцінки – маркетинговий аудит.
Маркетингова діяльність в комплексі та маркетинговий аудит, необхідні для забезпечення:
• надійної, достовірної та своєчасної інформації про ринок, його структуру та динаміку для конкретного попиту, смаків та переваг клієнтів, їх мотивацію при виборі того чи іншого продукту.
• створення такого продукту, який краще відповідає вимогам ринку, ніж продукція конкурентів;
• впливу на споживача, на потреби та на ринок, який забезпечує найбільший контроль у сфері його реалізації.
Мета роботи: аналіз конкурентоспроможності товару в маркетинговому аудиті
Завдання роботи.
2. Аналіз конкурентоспроможності товару в маркетинговому аудиті: методи, показники, проблеми
Аналіз конкурентоспроможності товару перше, що потрібно перевірити, - це торгову політику компанії, тому що продукт є основним елементом комплексу маркетингу. Перегляд продуктової маркетингової політики вимагає розуміння застосовності продукту на ринку, якості продукту, оцінки продукту, дизайну і упаковки, брендів, лінійки продуктів, інновацій продукту, баланс продуктового портфеля.
Головним об'єктом порівняння товару та його конкурентоспроможності, є комерційні характеристики, див. (рис.1).