0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз конкурентоспроможності товару в маркетинговому аудиті (ID:512107)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 17
Рік виконання: 2021
Вартість: 85
Купити цю роботу
Зміст
Вступ………………………………………………….……………………….….2 1. Поняття, принципи та етапи маркетингового аудиту ………..………3 2. Аналіз конкурентоспроможності товару в маркетинговому аудиті: методи, показники, проблеми…………………………………….…..10 Висновки…………………………..…………………………………………….15 Список використаної літератури……….…………………………………..17
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження обумовлена зростаючим значенням ринкової діяльності як важливого фактора, що гарантує конкурентоспроможність комерційних і посередницьких компаній в рамках ринкових відносин. Конкурентоспроможність та його аналіз дає перспективи та методи впливу на діяльність підприємства, стимулюю його розвиток, та конкурентну прогресію. Маркетингова діяльність повинна сприяти розвитку компанії в обраному напрямку, щоб її цілі безпосередньо відображали загальну місію компанії. За умов обмеженого маркетингового бюджету і часу необхідно знати які маркетингові заходи і методи є ефективними для тієї чи іншої галузі, підприємства, а які ні. Як добре працює служба маркетингу на підприємстві, які існують проблеми і як їх можна вирішити. Аналіз можливості впливати на формування ринку, та попиту населення. Саме тому питання аналізу конкурентоспроможності є особливо актуальним. Одним з найбільш результативних способів такої оцінки – маркетинговий аудит. Маркетингова діяльність в комплексі та маркетинговий аудит, необхідні для забезпечення: • надійної, достовірної та своєчасної інформації про ринок, його структуру та динаміку для конкретного попиту, смаків та переваг клієнтів, їх мотивацію при виборі того чи іншого продукту. • створення такого продукту, який краще відповідає вимогам ринку, ніж продукція конкурентів; • впливу на споживача, на потреби та на ринок, який забезпечує найбільший контроль у сфері його реалізації. Мета роботи: аналіз конкурентоспроможності товару в маркетинговому аудиті Завдання роботи. 2. Аналіз конкурентоспроможності товару в маркетинговому аудиті: методи, показники, проблеми Аналіз конкурентоспроможності товару перше, що потрібно перевірити, - це торгову політику компанії, тому що продукт є основним елементом комплексу маркетингу. Перегляд продуктової маркетингової політики вимагає розуміння застосовності продукту на ринку, якості продукту, оцінки продукту, дизайну і упаковки, брендів, лінійки продуктів, інновацій продукту, баланс продуктового портфеля. Головним об'єктом порівняння товару та його конкурентоспроможності, є комерційні характеристики, див. (рис.1).