«РЕГІОНАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГЯК ОСНОВА РЕГІОНАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ» (ID:512129)
Зміст
1. СУТНІСТЬ РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ……………............ 3
1.1. Визначення та роль регіонального маркетингу…………………. 3
1.2. Фактори регіонального маркетингу………………………………. 4
2. ПРОГРАМА РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ………………… 6
3. СТРАТЕГІЯ РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ………………… 10
СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ……………………………… 14
Зразок роботи
1.1 Визначення та роль регіонального маркетингу.
Регіональний маркетинг - це система управління розвитком регіону,
спрямована на задоволення потреб споживачів та підвищення його
конкурентоспроможності з метою залучення в регіон економічних агентів. які здатні підвищити рівень добробуту місцевого населення. Регіональний маркетинг за своєю формою є тотожним, але за суттю відрізняються від маркетингу товару.
Аналогічно як маркетинг товару виявляє та доводить до споживача його унікальні властивості, регіональний маркетинг виявляє та створює унікальні послуги, які можуть бути корисними для споживачів. У регіональному маркетингу сфери туризму дослідження ринку здійснюються підприємствами, що входять до
індустрії туризму (відповідно виділяють маркетинг готельного господарства, ресторанів, підприємств торгівлі, транспорту, організаторів дозвілля, туристських фірм тощо), державними і муніципальними органами, що регулюють розвиток туризму, спеціалізованими структурами, що надають маркетингові послуги тощо.
Також регіональний маркетинг слід розглядати як маркетингову діяльність, що здійснюється органами державного управління та регіональними структурами виконавчої влади в інтересах певного регіону. Регіональний маркетинг - це заходи, пов’язані з використанням існуючих та формуванням нових конкурентних переваг, забезпеченням соціально-економічного розвитку регіону у відповідності з вибраними пріоритетами, залученням в регіон економічних агентів, які здатні
підвищити рівень добробуту місцевого населення. Регіональний маркетинг є складовою частиною регіональної політики і покликаний забезпечити узгодження інтересів багатьох суб’єктів ринкових відносин та виконувати системоутворюючу роль в процесі функціонування територіальної рекреаційно-туристичної системи, бути каталізатором, який підвищує ефективність всієї системи управління. Використання інструментів регіонального маркетингу є важливим для всіх регіонів України, особливо для тих, в яких першочергове значення має залучення
інвестицій, туристів, висококваліфікованої робочої сили.
Інші роботи з даної категорії: