0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості внутрішнього маркетингу на підприємстві та шляхи його вдосконалення (ID:516502)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 12
Рік виконання: 2021
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Особливості внутрішнього маркетингу на підприємстві 2. Шляхи вдосконалення внутрішнього маркетингу на підприємстві Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність тематики: внутрішній маркетинг відіграє важливу роль в функціонуванні підприємства, тому існує багато думок з приводу цього питання. Внутрішній маркетинг націлений на контактний персонал фірми і призначений для створення таких мотиваційних і організаційних умов праці, які б активно сприяли створенню функціональної якості обслуговування [7]. І до того, як продати якісну послугу зовнішньому споживачеві, вона повинна бути спочатку «проданою» внутрішньому споживачеві, тобто персоналові. Іншими словами, персонал повинен бути усвідомлено мотивованим на якісні стандарти обслуговування зовнішніх споживачів. Внутрішній маркетинг (ВМ) як теоретична концепція є взаємодія (професійне) функціональних підрозділів фірми і окремих особистостей на принципах маркетингу. Споживачі у таких суб’єктів – внутрішні (інші підрозділи і особистості). Актуальність теми внутрішнього маркетингу не очевидна, але очевидні проблеми, які вже можна віднести до «вічних» проблем організації, хоча їх вирішити цілком під силу внутрішньому маркетингу. 1. Особливості внутрішнього маркетингу на підприємстві Спочатку необхідно зрозуміти, що собою являє поняття «внутрішній маркетинг», адже на сьогоднішній день існує досить багато різних визначень. У широкому розумінні сутність внутрішнього маркетингу розкривається крізь призму філософії й методів традиційного маркетингу по відношенню до специфічного ресурсу – персоналу фірми. Внутрішній маркетинг (internal marketing) в літературних джерелах іноді ототожнюється з такими поняттями, як внутрішньофірмовий, внутрішньокорпоративний чи внутрішньоринковий маркетинг і розглядається як одна з функцій маркетингу послуг [1]. Внутрішній (внутрішньофірмовий) маркетинг націлений у середину фірми, на її службовців. Процес внутрішнього маркетингу включає: розвиток маркетингового підходу до управління кадрами, розповсюдження маркетингової інформації серед службовців, уведення системи винагород. Внутрішній маркетинг використовує маркетингові можливості, щоб краще управляти службовцями фірми задля загального поліпшення функціонування організації. Вивчаюче питання внутрішнього маркетингу підприємства, було підмічено, що спочатку внутрішній маркетинг розглядався як різновид маркетингу, який можна використовувати лише в сфері послуг. Але згодом його почали використовувати й виробничі підприємства. Це пов’язано з тим, що прогресивні керівники зрозуміли важливість лояльності власного персоналу до цінностей компанії. Сьогодні внутрішній маркетинг використовується з метою підвищення якості продукції, ефективного запровадження інновацій, підвищення мотивації власного персоналу. Таким чином, внутрішній маркетинг можна вважати елементом корпоративної культури підприємства [3]. Зовнішній маркетинг – це маркетинг, спрямований на людей, що не працюють у компанії. Завдання внутрішнього маркетингу – здійснення наймання працівників, навчання і стимулювання співробітників компанії до високого рівня обслуговування клієнтів. Внутрішній маркетинг має передувати зовнішньому маркетингу. Немає сенсу обіцяти відмінний рівень обслуговування, якщо співробітники компанії не готові забезпечити його. Іншими словами, внутрішній маркетинг передбачає забезпечення сприйняття належних маркетингових принципів усіма працівниками організації й особливо її вищим керівництвом [4,9].