0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з практики на «СІЛЬПО-ФУД» (ID:521075)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 24
Рік виконання: 2021
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 ПОЛОЖЕННЯ ТА СТРУКТУРА БАЗИ ПРАКТИКИ 3 РОЗДІЛ 2 ОЗНАЙОМЛЕННЯ ІЗ ДІЯЛЬНІСТЮ АДМІНІСТРАТИВНОГО АПАРАТУ БАЗИ ПРАКТИКИ 5 РОЗДІЛ 3 ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ БАЗИ ПРАКТИКИ, МІСЦЯ РОЗТАШУВАННЯ ПІДРОЗДІЛІВ, ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ 1 РОЗДІЛ 4 ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ РОБОТИ БАЗИ ПРАКТИКИ 2 РОЗДІЛ 5 ТОВАРНА ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 5 РОЗДІЛ 6 МЕТА ТА МЕТОДИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 7 РОЗДІЛ 7 ПОЛІТИКА ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА. ХАРАКТЕРИСТИКА СКЛАДОВИХ КОМПЛЕКСУ ПРОСУВАННЯ 8 РОЗДІЛ 8 АНАЛІЗ, ПЛАНУВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 10 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 13 ДОДАТОК. ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ 14 ЗМІСТ 1 ВСТУП 2 1 Проаналізувати систему планування маркетингової діяльності 3 2 Навести характеристику асортиментної політики підприємства 4 3 Розрахувати ефективність збутової політики підприємства 5 ВИСНОВКИ 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 9
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ПОЛОЖЕННЯ ТА СТРУКТУРА БАЗИ ПРАКТИКИ Товариство з обмеженою відповідальністю «СІЛЬПО-ФУД» – флагманський торговельний напрям однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group, в яку входять:  національна мережа супермаркетів «Сільпо» – 258 супермаркетів у 62 населених пунктах України (рисунок 1.1);  у т. ч. 4 делікатес-маркети Le Silpo – у 4 містах України (4 обл.);  логістика: автопарк, СТО, склади РЦ (розподільчий центр класу А);  власне виробництво продуктів харчування;  власний імпорт продуктів харчування та супутніх товарів;  фудхоли «Сільпо Resto» – тематичні заклади громадського харчування з відкритою площею, організовані у єдиний гастрономічний простір, на території деяких супермаркетів мережі;  Positano – кафе формату італійської піцерії;  «Кантін» – кафе швидкого харчування. РОЗДІЛ 2 ОЗНАЙОМЛЕННЯ ІЗ ДІЯЛЬНІСТЮ АДМІНІСТРАТИВНОГО АПАРАТУ БАЗИ ПРАКТИКИ Так як організація виконує виробничу діяльність, то між підрозділами та робочими кадрами організації встановлюються постійні виробничі зв’язки. Вони мають управлінський, трудовий, інформаційний, технологічний, фінансовий характер і характеризують в цілому інтеграцію, організаційну цілісність, об’єднання елементів системи. На підприємстві присутня лінійно-функціональна структура управління, в основу її створення покладено такий метод, як «шахтний», тобто управлінський процес будується за функціональними підсистемами в компанії (розробки і дослідження, фінанси, персонал, виробництво, маркетинг). Можна відмітити, що керівництво ТОВ «Сільпо-Фуд» більш прихильне до демократичного стилю управління з елементами авторитаризму. Даний стиль наділений навичками розподіляти повноваження, відповідальність та ініціативності між керівником і підлеглими. Якщо розглядати лідера – він завжди є усередині групи, він завжди бере до уваги думку колективу з важливих виробничих питань та як результат, приймає колегіальні рішення. На рис.2.1 зображено організаційну структуру ТОВ «Сільпо-Фуд». Цю структуру доцільно використовувати, так як потрібність у ефективному управління є високою, велика кількість персоналу зайнята в організації, і ситуація достатньо стабільна на підприємстві та навколо нього. Ця структура практично не використовується в бізнесі через порушення єдності розпорядження. Організаційна структура має бути досконалою, задля ефективного впливу на процес управління, а саме надання послуг та процес виробництва. Саме для цього організаційна структура повинна відповідати конкретним вимогам, таким як: дієвість, адаптованість, адекватність, гнучкість, стійкість, легка для розуміння. РОЗДІЛ 3 ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ БАЗИ ПРАКТИКИ, МІСЦЯ РОЗТАШУВАННЯ ПІДРОЗДІЛІВ, ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ Найвищим органом Товариства є генеральний директор. Всі ділянки підприємства виведені в пряме підпорядкування директору для забезпечення найбільшої продуктивності їх роботи. У його розпорядженні знаходяться питання стратегічного характеру. Він організує діяльність на основі широкого використання прогресивних форм і організації праці, науково-обґрунтованих нормативів матеріальних, фінансових і трудових витрат, вивчення кон'юнктури ринку та передового досвіду. Також в його компетенції вирішення питань, що стосуються управління логістикою та власним виробництвом. РОЗДІЛ 4 ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ РОБОТИ БАЗИ ПРАКТИКИ Результати роботи за 2019 рік мають наступний вигляд:  62,4 млрд грн Дохід за 2019 рік (без ПДВ)  +20,45% Дохід 2018/2019 рр.  44,3 млрд грн Торговий оборот мережі за 2019 рік (без ПДВ)  +17,51% Торговий оборот мережі 2018/2019 рр.  +23 нових супермаркети «Сільпо»  + 41 300 кв. м загальної торгової площі  + 74 374 кв. м загальної площі в 12 населених пунктах у різних областях України. Ліквідність та зобов’язання:  0,79 Коефіцієнт поточної ліквідності;  0,49 Коефіцієнт швидкої ліквідності;  0,09 Коефіцієнт абсолютної ліквідності;  9,1 млрд грн Довгострокові зобов’язання і забезпечення;  17,7 млрд грн Поточні зобов’язання і забезпечення. Стабільне зростання компанії «Сільпо»:  254 супермаркети «Сільпо» у 62 населених пунктах України;  373 059 кв. м загальної торговельної площі мережі «Сільпо»;  до 76 000 SKU в асортименті (80% – частка харчових продуктів);  близько 15 300 SKU власного імпорту в асортименті. Стабільне зростання компанії «Le Silpo»:  4 делікатес-маркети Le Silpo в 4 містах України: Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі;  7 513 кв. м загальної торговельної площі мережі Le Silpo;  близько 23 600 SKU в асортименті;  близько 7 500 SKU власного імпорту в асортимент. РОЗДІЛ 5 ТОВАРНА ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА У роботі над асортиментом покладається принцип переваг споживачів. Кількість товарних позицій в асортименті магазинів мережі визначається форматом. Оптимізація асортименту, що проводиться, повязана з постійним виведенням з реалізації марок і сортів, які не користуються попитом або нерентабельні для магазину. Регулярно проводяться маркетингові дослідження для складання «портрета» покупця: що він хоче купити, де, коли, який його споживчий кошик. Опитуванням споживачів займається власний відділ маркетингу, який регулярно надає керівництву дані про рівень задоволеності покупців покупками у кожному конкретному магазині. Асортимент повинен відповідати попиту. Формування торгового асортименту в роздрібній мережі спрямовано на найбільш повне задоволення запитів покупців, під час формування асортименту товарів необхідно забезпечити правильне поєднання товарів різної вартості, постійного i періодичного характеру споживання та різного діапазону цін. РОЗДІЛ 6 МЕТА ТА МЕТОДИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА У своїх маркетингових комунікаціях практично всі торговельні мережі акцентують на низьких цінах на свої товари. Особливо принциповою зазначена теза є для дискаунтерів як гіпермаркетів, так і магазинів «біля дому», проте звичайні сімейні супермаркети також намагаються не відставати. На практиці встановити мережу, що пропонує найнижчі на ринку ціни, практично неможливо як внаслідок регулярного проведення цінових акцій, так і завдяки призначенню цін за принципом «збиткових лідерів» – на деякі популярні товари нижче, ніж у конкурентів (при цьому ціни на інші товари можуть бути і вищими). Таким чином кожна мережа намагається залучити певну частину споживачів і сформувати свою лояльну клієнтську аудиторію. Складна економічна ситуація змушує операторів ринку поступово підвищувати ціни на всю продукцію, але майже всі мережеві бренди активно демонструють піклування про свого споживача, пропонуючи нові власні торгові марки економ-сегменту, економічні упаковки, безмарочні вагові соціальні товари, борошно, цукор, крупи, цукерки тощо. РОЗДІЛ 7 ПОЛІТИКА ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА. ХАРАКТЕРИСТИКА СКЛАДОВИХ КОМПЛЕКСУ ПРОСУВАННЯ Для постійних гостей діє програма «Власний Рахунок», що створена на основі вивчення досвіду найуспішніших програм лояльності в міжнародній практиці та запущена в 2007 р. Програма діє в супермаркетах «Сільпо», делікатес-маркетах Le Silpo, а також в: «Сільпо Вояж», ringoo, «Біла ромашка», за оплату карткою «Банку Восток» та за участь в екопроєкті Silporecycling. Із «Власним Рахунком» постійні Гості отримують винагороду за покупки: збирають бали, використовують персональні пропозиції та кожні 2-3 місяці отримують бонус – персональну знижку на нові покупки. У серпні 2018 р. був запущений мобільний додаток. Ним передбачено:  Проста реєстрація за номером телефону;  Електронна картка із безпечним динамічним QR-кодом, що оновлюється щохвилини; РОЗДІЛ 8 АНАЛІЗ, ПЛАНУВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА За прогнозами, наступні 4 роки ринок продуктової торгівлі України зростатиме до 10% на рік: близько 4% – реальне зростання доходів (ВВП); близько 6% – рівень інфляції в країні. Зростання доходів компанії і частки ринку відбувається за рахунок збільшення обсягу ринку, розширення проникнення сучасної торгівлі, розширення в регіонах, а також – збільшення рівня проникнення сучасної торгівлі (за прогнозами, зросте з 64% до 73%). 1 Проаналізувати систему планування маркетингової діяльності Забезпечення ефективної маркетингової діяльності на підприємстві потребує узгодження цінової політики, дизайну та якості продукції, каналів збуту і методів просування. Зміни будь-якого з елементів комплексу маркетингу зумовлюють зміну інших. Місія ТОВ «Cільпо-Фуд» (мережа супермаркетів «Сільпо – пропонувати покупцям більше якісних товарів за більш низькими цінами. ТОВ «Cільпо-Фуд» дає людям можливість задовольняти свої потреби у свіжому, якісному та доступному товарі в усіх куточках країни та отримувати при цьому багато корисної інформації та позитивних емоцій. Протягом декількох років показники ТОВ «Cільпо-Фуд» змінюється тільки в позитивну сторону: збільшується виручка, чистий прибуток, збільшується персонал підприємства. Це є свідченням того, що підприємство працює стабільно, розвивається і успішно конкурує на ринку. 2 Навести характеристику асортиментної політики підприємства Формування торгового асортименту в мережі супермаркетів «Сільпо» спрямовано на найбільш повне задоволення запитів покупців, під час формування асортименту товарів необхідно забезпечити правильне поєднання товарів різної вартості, постійного i періодичного характеру споживання та різного діапазону цін. Компанія Сільпо займається розробкою власної торгової марки, в яку включені такі продукти як молочна продукція, бакалія, м'ясна і рибна гастрономія, кондитерські вироби, соки, напої, мінеральна вода, пиво, побутова хімія і товари особистої гігієни. 3 Розрахувати ефективність збутової політики підприємства Оцінка внутрішньої ефективності управління збутовою політикою – це визначення відповідності результатів управління збутовою політикою встановленим цілям, ефективності самих стратегій та економічної ефективності управління збутовою політикою. Ефективність збутової діяльності, насамперед, залежить від ринків збуту, що, своєю чергою, впливає на обсяги продажів, середній рівень цін, дохід від реалізації продукції, суму отриманого прибутку та безпосередньо пов’язана з управлінням.