0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Проаналізувати систему розробки нової продукції підприємства. Навести характеристику збутової політики підприємства. Розрахувати інтегральний індекс конкурентоспроможності продукції підприємства (ID:521360)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 17
Рік виконання: 2021
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ 1 ВСТУП 2 1 Проаналізувати систему розробки нової продукції підприємства 3 2 Навести характеристику збутової політики підприємства 5 3 Розрахувати інтегральний індекс конкурентоспроможності продукції підприємства 8 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1 Проаналізувати систему розробки нової продукції підприємства Розроблення нового товару – це процес створення оригінальних товарів, їх поліпшення і модернізація, створення нових марок товарів. Процес розроблення нового товару підрозділяють на кілька етапів: Перший етап – генерування ідеї. Генерувати ідею можуть споживачі, керівництво фірми, вчені, співробітники компанії, конкуренти, дилери та інші суб’єкти ринку. Другий етап – відбір ідей та перевірка задуму. Кількість ідей може бути необмеженою. Тому важливо з цього розмаїття ідей вибрати таку, що найбільшою мірою задовольнятиме потреби фірми і споживачів. Мета добору ідей – якомога швидше відкинути невдалі пропозиції. Після цього визначають рейтинг привабливих ідей. Третій етап – розроблення концепції ідеї. З однієї ідеї може виникнути кілька концепцій. Перевірка концепції передбачає випробування її на певній групі споживачів для з’ясування їхньої поведінки. Концепцію товару можна подати в символічній або в матеріальній формі. На цьому етапі достатньо словесного або графічного опису товару. Четвертий етап – розроблення стратегії маркетингу. Після перевірки концепції товару розробляють попередній план маркетингової стратегії для виведення товару на ринок. Цей план складається з трьох частин: 2 Навести характеристику збутової політики підприємства В сучасних економічних умовах важливість і необхідність ефективної збутової політики обумовлена посиленням конкуренції, коливанням цін на товари, що мають тенденцію до зростання; недостатня інформованість споживачів про підприємство. Підприємствам потрібно вкладати значні кошти в просування наявних товарів і створення принципово нових. Саме тому, правильно організована збутова діяльність дозволяє підприємству протягом усього року підтримувати стабільний рівень продажів, своєчасно задовольняти потреби різних груп населення, а також продовжувати розвиватися. Жорстка конкуренція змушує підприємства дотримуватися оборонної стратегії для збереження наявної частки ринку і підтримки конкурентних переваг в межах зайнятого сегменту ринку. Саме тому збутова політика, що традиційно вважалася другорядною, вийшла на перший план і для більшості підприємств стала актуальною. Цілі збутової політики знаходять свій прояв у визначенні конфігурації сегмента за допомогою автоматичного обліку даних та створення центру звязку зі споживачами, що має здатність інтерактивного віртуального реагування на запити покупців та передбачають: 3 Розрахувати інтегральний індекс конкурентоспроможності продукції підприємства Конкурентоспроможність продукції – це комплексна характеристика, яка відображає відповідність продукції вимогам ринку, можливість збуту її на конкретному ринку. Її можна визначити порівнянням виробів-конкурентів. Конкурентоспроможність – поняття відносне, чітко «прив’язане» до ринку та часу продажу. Водночас кожен покупець послуговується своїми критеріями оцінки задоволення власних потреб, тому конкурентоспроможність набуває ще й індивідуального відтінку. Витрати покупця складаються з двох частин: витрат на купівлю та витрат, пов’язаних із споживанням. Разом вони становлять ціну споживання, яка здебільшого значно перевищує ціну продажу. Тому найбільш конкурентоспроможним є не той товар, за який на ринку просять мінімальну ціну, а той, у якого мінімальною є ціна споживання за весь строк служби покупців. Найбільш поширена оцінка конкурентоспроможності виробу передбачає такі етапи: Отже, підприємству «ДНІПРОНЕТ» можна виходити на досліджуваний ринок із роутером «D-link», інтегральний показник конкурентоспроможності якого дорівнює 1,238. Роутер «Tenda» не буде конкурентоспроможним на даному ринку.