0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Відповіді до екзамену з дисципліни "Маркетинг" (ID:532044)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 32
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
1. Явище аудиторії. Значення аудиторії для організації. 2. Стратегії позиціювання та управління увагою споживача. 3. Фасетна класифікація аудиторії. 4. Рівні та основні складники управління аудиторією. 5. Прямий маркетинг та управління аудиторією. 6. Особливості дизайну дослідження дитячої аудиторії. 7. Якісні характеристики споживача. 8. Іміджева стаття та іміджеве інтерв'ю як комунікаційні інструменти організації. 9. Особливості позиціювання нового продукту. 10. Методики дослідження кількісних характеристик медіаспоживача. 11. Зміст та обсяг понять «сегментація ринку», «сегмент аудиторії». 12. Розроблення та застосування карти сприйняття. 13. Івенти як спосіб розширення спільноти бренду. 14. Розв’язання конфліктних ситуацій у взаємодії з аудиторією. 15. Зміст та обсяг понять «охоплення», «рейтинг», «індекс лояльності». 16. Сегментація аудиторії «5W» Марка Шеррінгтона. 17. Проблеми пам’яті, емоційні порушення, психічні залежності як деструктивні наслідки медіаспоживання. 18. Соціальні мережі та управління аудиторією. 19. Інтернет-реклама як інструмент управління медіааудиторією. 20. Профіль (портрет) споживача. Проектування ідеального споживача. 21. Зміст та обсяг понять «позиціювання», «репозиціювання», «рестайлинг». 22. Носії реклами. Критерії вибору носія реклами. 23. Порівняльна реклама. 24. Стратегія позиціювання та ключове повідомлення. 25. Недобросовісна реклама та репутація організації. 26. Шляхи досягнення стійких відносин з аудиторією. 27. Цінові методи стимулювання споживачів. 28. Нативна реклама як сучасна форма захоплення уваги аудиторії. 29. Спільнота бренду та ком’юніті-білдинг. 30. Співпраця організації із ЗМІ. Медіакарта. 31. Управління медіааудиторією в контексті економіки уваги. 32. Діти як споживачі та особлива аудиторія. 33. Стереотипізація світосприйняття та споживча поведінка. 34. Нецінові методи стимулювання споживачів. 35. Прес-реліз та бекґраундер як комунікаційні інструменти організації. 36. Управління клієнтським досвідом: суть і значення. 37. Маркетинг-мікс — основа позиціювання медіапродукту. 38. Мова реклами. Особливості рекламного повідомлення 39. Організаційні особливості PR. 40. Агресивний маркетинг та взаємодія з аудиторією. 41. Лідери думок як чинник впливу на аудиторію. 42. Еmail-спам та email-розсилка як інструменти управління аудиторією.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Аудиторія або авдиторія (лат. auditorium, від лат. auditor — «слухач») — у збірному сенсі: це публіка, соціальна спільність людей, об'єднана взаємодією з комунікатором (індивідом або групою), які володіють інформацією та доводять її до цієї спільності. Слово використовується також для позначення загалу слухачів чи глядачів засобів масової інформації. Аудиторія бізнесу — група людей, що потенційно може зацікавитися товаром, послугою. Аудиторія для бізнесу – живий товар. Споживач — головний актив будь- якого виробника.
Інші роботи з даної категорії: