Зразок роботи
Оскільки ТзОВ “Рівненська продуктова компанія” планує підвищити реалізацію нових груп товарів, а також розширити маркетинговий відділ, то без рекламної компанії тут не обійтись, проте реклама на традиційних регіональних медіа може бути дорожчою. Однак навіть у цьому цифровому світі не слід недооцінювати її значення.
Традиційні медіа, можуть мати позитивний вплив на маркетингові зусилля. Наприклад, добре розміщена телевізійна реклама в прайм-тайм може миттєво представити компанію мільйонам людей. Однак це, звичайно, не дешево. Витрати на рекламу можуть сягати тисячі гривень, проте радіо, з іншого боку, також може дати ті ж переваги за меншу вартість.
Багато маркетингових стратегій передбачають адаптацію деяких перевірених маркетингових тактик для залучення клієнтів. Наведені ідеї допомагають будувати власну успішну маркетингову стратегію:
1. Вивчення аудиторії. Перший і найважливіший крок у розробці будь-якої маркетингової кампанії – це знати свою власну аудиторію. Потрібно не тільки знати, до якої групи належить ідеальний клієнт, але й мати уявлення про його інтереси, і те, що йому сподобається. Також потрібно з’ясувати, де саме знаходиться аудиторія. Наприклад, на яких соціальних мережах аудиторія проводить найбільше часу.
2. Орієнтація на аудиторію. Тепер, коли знаємо хто є нашою аудиторією, потрібно її досягти. Необхідно створити свої кампанії на основі інтересів аудиторії. Для цього використовуємо ключові слова, які вони будуть шукати та робимо рекламні оголошення, які пояснюють, як наш продукт вирішує їх проблему.
3. Публікація відгуків. Люди частіше публікують негативні відгуки, ніж хороші, але коли знайдемо позитивний відгук, необхідно поділитись ним і опублікувати на інших місцевих сайтах. Коли є позитивні взаємодії з клієнтами, потрібно заохочувати їх писати та ділитися хорошими відкликами.
4. Запуск маркетингової кампанії в локальних пошукових системах. Можна використовувати програмне забезпечення, як-от Google Ads, для створення кампаній, які залучають локальний трафік як в Інтернеті, так і в магазинах. Необхідно переглянути кампанії з оплатою за клік та інші варіанти реклами, які допоможуть оптимізувати витрати на маркетинг і охопити потрібну аудиторію.
5. Робота над пошуковою оптимізацією (SEO). Пошукова оптимізація, зокрема органічна SEO, передбачає створення вмісту та забезпечення технічно надійного веб-сайту, щоб охопити своїх клієнтів без плати за рекламу.
SEO може бути значною інвестицією, яка окупається місяцями або навіть роками, але переваги величезні. Ця стратегія стає все більш важливою, оскільки пошукові системи, як-от Google, удосконалюють свої технології, щоб надавати більш релевантні результати шукачам, включаючи результати місцевого пошуку.