0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління позиціонуванням товару, торговельної марки компанії (ID:534220)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 35
Рік виконання: 2022
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………..... 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПОЗИЦІЮВАННЯМ ТОВАРУ, ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ, КОМПАНІЇ…………………………... 5 1.1. Сутність позиціонування товару як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку…………………………… 5 1.2. Особливості управління позиціонуванням торгових марок на українському товарному ринку………………………………………………. 8 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ПОЗИЦІЮВАННЯМ ТОВАРУ, ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ КОМПАНІЇ ТОВ «NESTLE-УКРАЇНА»……….. 10 2.1. Загальна характеристика діяльності торговельного підприємства ТОВ «Nestle-Україна»………………………………………………………………… 10 2.2. Аналіз конкурентоспроможності торговельного підприємства ТОВ «Nestle-Україна»………………………………………………………………… 13 2.3. Оцінка управління позиціонуванням товару, торгової марки торговельного підприємства………………………………………………….. 16 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПОЗИЦІЮВАННЯМ ТОВАРУ, ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ КОМПАНІЇ….. 20 3.1. Обгрунтування напрямку стратегії розвитку ТОВ «Nestle-Україна»…... 20 3.2. Оптимізація позиціюванням товару, торговельної марки компанії…… 24 ВИСНОВКИ………………………………………………………………….. 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………… 30 ДОДАТКИ………………………………………………….………………. 33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. щоб виділитися серед конкурентів та посісти бажане місце у свідомості як цільових споживачів, так й інших учасників ринку, підприємства свої зусилля скеровують на диференціацію ринкових пропозицій, які реалізуються через їх позиціонування на ринку. Всі складові комплексу маркетингу повинні бути орієнтовані на реалізацію визначених ознак позиціонування підприємства. Незважаючи на наявні наукові доробки у сфері позиціонування, сьогодні ще не систематизовані основні підходи до формування та реалізації стратегій позиціонування, немає єдиного підходу до їх класифікації та рекомендацій щодо вибору оптимальних ознак. Формування стратегій позиціонування та вибір відповідних ознак значною мірою залежать від специфіки галузі, в якій функціонує підприємство, та вибраних цільових сегментів. Надання маркетингових послуг є одним з видів консалтингу, що динамічно розвивається на міжнародній арені та в Україні. До основних інституцій, що здійснюють маркетингове консультування, належать маркетингові, рекламні та digital-агентства. Величина клієнтської бази підприємств, які надають маркетингові послуги на ринку, визначається їх іміджом, посилити який можна шляхом правильно розробленої концепції