0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СУТНІСТЬ РЕКЛАМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА І ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ (ID:544605)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 47
Рік виконання: 2022
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 6 1.1. Роль та призначення реклами у сфері обслуговування 6 1.2. Види реклами у сфері обслуговування 10 1.3. Рекламна кампанія та планування рекламної діяльності 13 Висновки до розділу 1 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РЕСТОРАНУ «ЕДБУРГ» 17 2.1. Загальна характеристика ресторану «Едбург» 17 2.2. Аналіз рекламної діяльності ресторану «Едбург» 21 2.3. Оцінка рекламної кампанії ресторану 25 Висновки до розділу 2 28 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РЕСТОРАНУ «ЕДБУРГ» 29 3.1. Напрями удосконалення рекламної кампанії ресторану «Едбург» 29 3.2. Економічна ефективність запропонованих заходів 34 Висновки до розділу 3 39 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ 45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Управління рекламною діяльністю є надзвичайно актуальним напрямом в економічній науці, адже воно вирішує проблему розвитку підприємства та забезпечує споживачів необхідною інформацією. Це в повній мірі стосується підприємств ресторанного господарства. Ресторанний бізнес впродовж усієї історії свого економічного існування переконливо утримує репутацію специфічної сфери, яка динамічно розвивається у складі галузей обслуговування і посідає все більш помітне місце в світовій економіці за показником швидкості обігу капіталу, кількості зайнятих, обсягом послуг. Комунікаційна діяльність включає в себе всі елементи діяльності організації, які, так чи інакше, доносять до споживачів інформацію про саму компанію і про її послуги. Крім традиційних каналів маркетингових комунікацій (реклама, PR, стимулювання збуту, прямі продажі), які традиційно задіяні при просуванні компаній, комунікаційна діяльність включає цілий ряд інших, які особливо важливі саме в ресторанному бізнесі. До них відносяться зовнішнє і внутрішнє оформлення закладів, місце розташування закладів, поведінка персоналу і інші. Вагомий науковий внесок в опрацювання проблем рекламної діяльності зробили такі вітчизняні та зарубіжні дослідники: У.Ф.Аренс, Д.Бернет, К.Л.Бове, С.Броадбент, І.Л.Вікентьєв, А.В.Войчак, Н.А.Гасаненко, А.Дейян. Проблемами ресторанного бізнесу займалися і займаються такі вчені як Т.І. Ткаченко, М.В. Соколова, І.Г. Смірнов, В.Б. Сапрунов, Д.І. Воротіна., О.В. Ареф’єва. Метою курсової роботиє теоретичне обґрунтування управління рекламною діяльністю підприємств ресторанного бізнесу та визначення напрямів його удосконалення. Реалізація цієї мети обумовила вирішення таких завдань: - визначити роль та призначення реклами у сфері обслуговування; - дослідити види реклами у сфері обслуговування; - узагальнити рекламну кампанію та планування рекламної діяльності; - охарактеризувати діяльність ТОВ «Едбург»; - проаналізувати рекламну діяльність ТОВ «Едбург»; - оцінити рекламну кампанію ресторану; - запропонувати напрями удосконалення рекламної кампанії ресторану; - обґрунтувати економічну ефективність запропонованих заходів. Об’єктом дослідження є підприємство ресторанного-господарства ресторан «Едбург» та основні аспекти організації в управлінні рекламною діяльністю. Предметом дослідження є процес управління рекламною діяльністю підприємств ресторанного бізнесу.