Планування рекламної кампанії на підприємстві та аналіз її ефективності (ID:559702)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА АНАЛІЗ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
1.1 Сутність та роль реклами на підприємстві
1.2. Особливості планування рекламної кампанії
1.3. Оцінка ефективності рекламної кампанії
Висновки за розділом 1
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА АНАЛІЗ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
2.1. Загальна характеристика підприємства та економічні показники роботи
2.2. Аналіз рекламної діяльності підприємства
2.3. Оцінка маркетингової діяльності підприємства
Висновки за розділом 2
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА АНАЛІЗ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
Висновки за розділом 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Управління маркетинговою діяльністю є надзвичайно актуальним напрямом в економічній науці, адже воно вирішує проблему розвитку підприємства та забезпечує споживачів необхідною інформацією. Рекламна діяльність є надзвичайно актуальним напрямом в економічній науці, адже воно вирішує проблему розвитку підприємства та забезпечує споживачів необхідною інформацією. Протягом тривалого часу реклама залишається тією силою, котра змушує прогрес рухатись у перед. Дуже важливо щоб підприємство організовувало правильну рекламну компанію, тому що від цього залежить подальша діяльність його на ринку. Планування рекламної діяльності передбачає визначення мети, шляхів її досягнення і створює закладу умови для реалізації своїх особливостей в умовах конкуренції. Постановка цілей визначає перспективу застосування реклами на підприємстві і створює умови для оцінки її ефективності. Реалізація цілей реклами зобов'язує всі структурні підрозділи підприємства діяти у взаємозв'язку.
Великий внесок у процес дослідження теоретичних та практичних основ організації рекламної діяльності підприємств зробили відомі зарубіжні та вітчизняні вчені, такі як: Л. Абалкін, В. Андрійчук, І. Біла, А. Вакалюк, А. Карпенко, Г. Козаченко, Ф. Котлер, А. Кутлалиев, М. Лазебник, Ю. Лузан, О. Мандзюк, Ю. Митрохіна, І. Моргачова, А. Попов, Е. Трутнева, М. Хацер та ін. Проте, у роботах даних авторів недостатньо висвітленими досі залишаються проблеми процесу управління рекламною діяльністю підприємства в умовах здійснення міжнародної діяльності.
Об’єктом дослідження є процес організації маркетингової діяльності торгового підприємства .
Предметом дослідження є сукупність інструментів та методів організації рекламної компанії на підприємстві.
Метою дослідження є теоретичне обґрунтування формування комплексу маркетингу промислового підприємства та визначення напрямів його удосконалення.
Відповідно до мети необхідно вирішити такі завдання:
визначити сутність та роль маркетингу на промисловому підприємстві;
обгрунтувати інноваційні маркетингові рішення в політиці підприємств харчової промисловості;
дослідити оцінювання ефективності заходів покращення маркетингу;
надати загальну характеристику підприємства та економічні показники роботи;
здійснити аналіз маркетингової діяльності підприємства;
шляхи вдосконалення маркетингового комплексу підприємства.
Методи дослідження. Теоретичною та методологічною основою дослідження стали напрацювання вітчизняних і зарубіжних економістів. Під час вирішення поставлених завдань використовувалися методи порівняльного аналізу, економіко-математичного моделювання, системного підходу при уточненні сутності поняття маркетинг, уточнені схеми маркетингових досліджень; застосування системного підходу до формування процесу організації маркетинговою діяльністю; статистичних і аналітичних методів збору й оцінки маркетингової інформації, статистичного аналізу.
Інші роботи з даної категорії: