Планування та контроль рекламної кампанії (на основі ТОВ «Сандора») (ID:574415)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1 Сутність та роль реклами на підприємстві
1.2. Особливості планування рекламної кампанії
1.3. Контроль ефективності рекламної кампанії
Висновки за розділом 1
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА АНАЛІЗ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ НА ОСНОВІ ТОВ «САНДОРА»
2.1. Загальна характеристика підприємства та економічні показники роботи
2.2. Аналіз рекламної діяльності підприємства
2.3. Оцінка маркетингової діяльності ТОВ «Сандора»
Висновки за розділом 2
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА КОНТРОЛЬ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ТОВ «САНДОРА»
Висновки за розділом 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
ТОВ «Сандора» було заснована у 1995 році. У цьому році був викуплений консервний цех в Миколаївській області, який є одним із лідерів по переробці овочів та фруктів, і вже 21 березня 1996 року була випущена перша партія продукції. З моменту свого заснування основним принципом «Сандори» був постійний розвиток та найвища якість продукції. Це дозволило компанії за короткий термін зайняти лідируючі позиції на соковому ринку України. На численних дегустаційних конкурсах було отримано більше 10 медалей та нагород за високу якість продукції [30].
Вже протягом 18 років компанія залишається лідером вітчизняного сокового ринку. Це результат інноваційного розвитку компанії, вдосконалення виробничих процесів, розробки нових видів продуктів, а також використання передових технологій. За даними незалежних досліджень на долю продаж ТОВ «Сандора» припадає близько 47% всіх обсягів роздрібних продаж соків, нектарів та напоїв в Україні. В портфель брендів компанії сьогодні входить 10 торгових марок: cоки:
ТМ «Сандора»;
ТМ «Сандора Ексклюзив»;
ТМ «Сандора Мультиактив»;
ТМ «Сандора Класика»;
ТМ «Сандорик»;
ТМ «Дар»;
ТМ «Садочок» і «Садочок» Морс;
Холодний чай:
ТМ «SANDAY ICE TEA»;
Вина:
ТМ «Святкова Колекція»;
ТМ «Золота Ольвія» [30];
Промислові потужності компанії включають 4 заводи: промислово-переробний комплекс № 1 площею 157 тис. м кв. Завод розташований у с. Миколаївське Миколаївської області. На ньому встановлено 20 ліній розливу виробництва Tetra Pak, на яких виробляються соки в упаковках 0,2, 0,25, 0,5, 1, 1,5 і 2 літри. Середньодобова продуктивність всіх ліній 2,5 млн. пакетів (1,8 млн. л). На заводі працює цех пюре та концентрованих соків, ділянка асептичного зберігання продукції. Склад полуфабрикатів площею 12 тис. м кв. дозволяє зберігати річний запас пюре та концентрованих соків для потреб виробництва. На промисловому комплексі №1 також ведеться переробка фруктів та овочів.
Завод у с. Роднікове (АР Крим) в 2006 році переробив близько 3,5 тис. тон фруктів. На заводі встановлено дві технологічні лінії по переробці кісточкової та насіннєвої сировини продуктивністю до 4-х тон в годину.
Завод в с. Козачі Лагері (Херсонська обл.) в 2006 році переробив близько 28, 5 тис. тон томатів та яблук. На заводі встановлена лінія по переробці овочів та фруктів продуктивністю 30 тон за годину. Завод спеціалізується на переробці томатів та яблук [30].
Виробничий комплекс № 2 відкритий в 2006 році. Завод розташований у с. Мішково-Погорілово Миколаївської області. Площа заводу – 60 тис. м кв.. На сьогоднішній день потужності виробничого комплексу № 2 складають 640 млн. одиниць продукції за рік. На заводі встановлено 5 ліній по виробництву соків в упаковці Tetra Pak, лінія розливу вин ТМ «Святкова колекція» і «Золота Ольвія» в упаковку 1 л Square, і 2 лінії асептичного розливу соків та холодного чаю в РЕТ упаковку. На заводі працює єдиний в Україні автоматизований купажний цех. Рецептура соку, а також повна інформація про кожну одиницю випущеної продукції, зберігається в пам`яті комп`ютера, що необхідно для контролю якості та подальшого аналізу готової продукції. Відмінною особливістю нового заводу являється унікальний цех готової продукції, відвантажування з якого ведеться безпосередньо в залізничні вагони, що заїжджають на міні-перон, розташований на складі готової продукції.
Проектна сукупна потужність підприємств – близько 1,5 млрд. пакетів соків і сокової продукції на рік. Загальна добова продуктивність компанії «Сандора» складає понад чотири мільйони пакетів. На виробництві працюють 24 лінії розливу в упаковку Tetra Pak, 2 лінії асептичної ПЕТ упаковки і 2 нові лінії з виробництва газованої продукції. Потужність 4-х виробничих ліній з переробки овочів і фруктів складає 90 тисяч тонн на рік.
Організаційна структура підприємства спрямована насамперед на встановлення чітких взаємозв'язків між окремими підрозділами організації, розподілу між ними прав відповідальності (рис.2.1).
Інші роботи з даної категорії: