0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегічний аналіз підприємства (на прикладі "Бель Шостка Україна") (ID:583897)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 5
Рік виконання: 2018
Вартість: 65
Купити цю роботу
Зміст
1) SPACE-аналіз 2) СОП-аналіз 3) Інформація про компанію та асортимент продукції 4) Аналіз ринку 5) Конкуренти 6) Споживачі
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Про компанію Шосткинський молочний комбінат було побудовано у 1981 р. і первинно він складався із цільномолочного цеху і невеликої сироробної ділянки. Поступово розширюючи асортимент продукції, що випускається, комбінат все більше зосереджувався на виробництві твердих сирів. У 2005 р. підприємством було створено та виведено на ринок бренд "Шостка". У 2007 р. французька група Bel придбала ВАТ "Шосткинський міськмолкомбінат", відчуваючи великий потенціал росту української компаніїї та ринку, а також бажаючи зміцнити свої позиції у Східній Європі. Зараз Шосткинський ММК є частиною Групи Bel (Публічне Акціонерне Товариство "Бель Шостка Україна") і має великі перспективи подальшого розвитку в складі компанії - світового експерта в галузі виробництва сиру. Якість продукції завжди була і залишається головним пріоритетом "Бель Шостка Україна". Це не тільки оснащені лабораторії, закупка сучасного устатуквання, контроль кожного етапу технологічного процесу, але й інвестиції у розвиток власної сировинної зони. Сьогодні "Бель Шостка Україна" - загальновизнаний лідер вітчизняного сироваріння. Продукція компанії визнана гідної численних почесних титулів: "Найкращий товар року України", "Національний рейтинг "Найкраща торгова марка України", "Лідер харчової та переробної промисловості", "Провідне підприємство України", "Бренд року", "Найкращий виробник року", переможець національного конкурсу якості продукції "100 найкращих товарів року". Але найголовнішою нагородою для шосткинських сироварів є всенародна любов: не випадково вже вісім років (2006 - 2013) поспіль підприємство перемагає у міжнародному фестивалі-конкурсі "Вибір року" у номінації "Сир року №1". У 2008 та 2010 роках ще одним доказом високої якості продукції ТМ "Шостка" стала перемога у номінації "Плавлений сир року №1". У 2012-2013 роках бренд "Весела корівка" став переможцем конкурсу "Плавлений сир року №1".