0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингові ризики підприємства “БЕЛЬ Шостка” (ID:583909)

Тип роботи: аналітична робота
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 2
Рік виконання: 2017
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
1) Аналіз факторів макросередовища 2) Аналіз факторів мікросередовища
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Підприємство “БЕЛЬ Шостка” розташоване у місті Шостка Сумської області та займається виробництвом сирів (твердих та плавлених). До портфелю брендів компанії належать бренди Шостка, Весела Корівка, BabyBel, Kiri, Leerdammer. Необхідність оцінки системи маркетингових ризиків будь-якого підприємства є очевидною в умовах нестабільного розвитку економічних відносин в Україні, загострення конкурентної боротьби на національному та зарубіжних ринках, складної політичної ситуації. Постійні зміни в зовнішньому та внутрішньому середовищі сприяють підвищенню рівня невизначеності та ризикам діяльності підприємств. Спочатку розглянемо ризики, що спричинені впливом факторів макросередовища та виділимо найважливіші з них для підприємства “БЕЛЬ Шостка”: • Економічний ризик. Найгостріше постає проблема значного зниження купівельної спроможності населення. За 2016 рік реальні доходи українців знизилися аж на 15%, а сир – це недешевий продукт, отже є загроза зниження споживання цього продукту. Також важливою проблемою є коливання курсу валют, так як сири продаються не тільки на внутрішньому ринку, а й експортуються.