0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Європейський досвід оформлення вітрин: інструмент мерчандайзингу чи мистецтво? (ID:583938)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 47
Рік виконання: 2016
Вартість: 35
Купити цю роботу
Зміст
Робота виконана у вигляді презентації з великою кількістю прикладів оформлення вітрин, формат pptx
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вітрина є обличчям кожного магазину, це те, що покупець бачить в першу чергу. Ось чому будь-який поважаючий себе бренд так ретельно підходить до оформлення вітрин. Великі міжнародні компанії мають цілий штат професійних мерчендайзерів для оформлення вітрин - window dressers. Ці люди розробляють концепцію кожної вітрини, орієнтуючись на безліч факторів, аналізую продажу, попит, потреби покупців. У вітрині магазину можна створити цілий окремий світ. Яскравий фон і креативний сюжет - запорука успішної вітринної реклами.