0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження якості телефонного сервісу САЛОНІВ КРАСИ (ID:583956)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 5
Рік виконання: 2016
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
Що і як ми зробили? Кого ми досліджували? Про що ми питали? (основні питання, додаткові, заперечення) Результати
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Що і навіщо ми зробили? Провели оцінку якості обслуговування інформаційних ліній салонів краси, оцінюючи телефонних консультантів, з метою виявити сильні та слабкі сторони як окремих компаній, так і в цілому на ринку, і написали рекомендації щодо покращення. Як ми це зробили? Провели обдзвон за принципу «mystery calling»; Провели оцінювання дзвінків, проаналізували помилки; Надали рекомендації щодо покращення телефонного сервісу. Кого ми досліджували? Для дослідження були обрані салони краси, котрі надають послуги на території України, та зазначають наявність колл/контакт-центрів або телефонної лінії підтримки клієнтів.