0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження ринку йогуртів (ID:583999)

Тип роботи: аналітична робота
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 81
Рік виконання: 2015
Вартість: 90
Купити цю роботу
Зміст
Проєкт з дисципліни макетингові дослідження (на прикладі компанії "Галичина"), формат pptx 1) Програма маркетингового дослідження 2) Інформація щодо ринку йогуртів в Україні 3) Характеристика споживачів йогуртів 4) Спостереження: ціна, асортимент, викладка, акції 5) Результати дегустації йогуртів ТМ "Галичина", "Активія". "Чудо" 6) Карта позиціонування 7) Телефоне опитування споживачів 8) Результати онлайн-анкетування споживачів йогурту 9) Висновки та рекомендації
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Після проведення даного маркетингового дослідження можна зробити такі висновки: 1.В Україні виробництво йогуртів збільшується з кожним роком. Також збільшується об’єм споживання та імпорт йогуртів. 2.На українському ринку йогуртів значно переважає виробництво та споживання питних йогуртів. 3.Трійку лідерів ринку йогуртів складають компанії “Данон’’, “Галичина’’, “Вімм-Білль-Данн’’. 4. На ринку йогуртів найбільшу популярність мають ТМ “Активія”, “Галичина” та “Чудо”. 5. На ринку йогуртів ТМ “Активія” має найвищу ціну, ціна на йогурти ТМ “Галичина” і “Чудо” є нижчою. 6. У результаті спостереження було виявлено, що у супермаркетах відсутні pos-матеріали ТМ “Галичина”, у магазинах неохайна викладка та мала кількість товару “Галичина”. 7. У супермаркетах відсутні йогурти ТМ “Формула” й “Мої корівки” від компанії “Галичина”. 8. При обранні йогурту у магазині покупці звертають найбільшу увагу на дату виробництва, а також на ТМ і ціну, а от роблять вибір миттєво значно менша кількість покупців. 9.Основними споживачами (на думку самих споживачів) йогуртів є діти та жінки. 10. Найчастіше споживачі йогурту купують йогурти в супермаркетах, одночасно із покупкою інших товарів.