0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління маркетинговою діяльністю підприємства на прикладі ТОВ “Аватара-ПРО” (ID:600409)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 134
Рік виконання: 2010
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………….. РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДЯІЛЬНІСТЮ НА ПДПРИМСТВІ……………………………………………. 1.1. Маркетингова діяльність підприємства: основний зміст, функції, принципи та значення…………………………………………………….. 1.2. Концепція управління маркетингом та основні етапи маркетингової діяльності підприємства………………………………………………...... 1.3. Особливості управління маркетинговою діяльністю торгівельних підприємств……………………………………………………………....... 1.4. Зарубіжний досвід управління маркетинговою діяльністю підприємства………………………………………………………………. РОЗДІЛ 2 СУЧАСНИЙ СТАН УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОВ"АВАТАРА-ПРО"……………………………………….. 2.1. Аналіз галузі оптової та роздрібної торгівлі в Україні ………………… 2.2. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства та аналіз фінансово-господарської діяльності……………………………… 2.3. Особливості маркетингової діяльності ТОВ “Аватара-ПРО”...……….. 2.4. Сучасний стан управління маркетинговою діяльністю підприємства… РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОВ "АВАТАРА-ПРО"………………………………………. 3.1. Шляхи удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства………………………………………………………………. 3.2. Напрямки удосконалення управління маркетинговою діяльністю ТОВ “Аватара-ПРО”..…………………………………………………….. 3.3. Розрахунок економічного ефекту від запропонованих заходів………... ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ……………………………………………….. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………... ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
3.1. Шляхи удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства Маркетинг – одночасно наука та мистецтво підприємницької діяльності. Будь-яке маркетингове рішення має враховувати сукупність постійно мінливих факторів і тому потребує, крім застосування певних теоретичних знань, також індивідуального неординарного, індивідуального підходу до господарчих ситуацій. Маркетингова діяльність на ТОВ “Аватара-ПРО”, здійснювана торговим відділом є низькоефективною. Для вдосконалення управління маркетинговою діяльністю необхідно здійснити кардинальні зміни, враховуючи наступні недоліки: 1. Низький рівень маркетингової орієнтації керівників підприємства. Усвідомлення керівництвом і працівниками сили маркетингу в його системності, складності є важливим кроком на шляху розвитку маркетингу і реалізації його потенціалу. 2. Незначна кількість персоналу, що займається маркетинговою діяльністю. На ТОВ “Аватара-ПРО” необхідно створити спеціальний відділ маркетингу. На вітчизняних підприємствах чисельність маркетингового персоналу становить не більше 1 % від загального складу управлінського апарату, в той час як у провідних зарубіжних фірмах – майже 20%. 3. Гостра нестача професійних маркетологів. Серед керівного складу українських підприємств дуже мало не лише фахівців з маркетингу, а й таких, хто прослухав систематичний курс з цієї дисципліни. Також нестача маркетингових кадрів є наслідком того, що тривалий час в Україні маркетологів готували лише декілька вузів. Сьогодні кількість випускників з цієї спеціальності значно зросла, і завданням є підвищення якості їх підготовки. Необхідно підвищувати кваліфікацію працівників, що займаються маркетинговою діяльністю на підприємстві. 4. Маркетинговий підрозділ функціонує відокремлено від інших служб підприємств. Працівники інших підрозділів негативно ставляться до рекомендацій маркетингових служб. Персонал с підозрою спостерігає за роботою служби, що є для них новацією. Необхідна інтеграція у єдину систему взаємодії новоствореного відділу маркетингу підприємства. 5. Переважно використовуються розрізнені елементи маркетингу замість їх системи. Найбільший розвиток на ТОВ “Аватара-ПРО” отримала рекламна діяльність. Деякі керівники розуміють маркетинг, як виключно рекламну діяльність та виділяють фінансування лиш на неї. Але відомо, що саме комплексний підхід щодо розробки маркетингових планів, який передбачає використання не окремих маркетингових заходів, а комплексу маркетингу дозволяє досягти поставлених визначених цілей. Повинен бути застосований комплекс маркетингу на основі розробленого та затвердженого бюджету маркетингу. 6. Відсутність методичного забезпечення оцінки результатів маркетингової діяльності підприємства. Проблема удосконалення методів та інструментів оцінки результативності маркетингової діяльності підприємства, на наш погляд, є однією з найактуальніших, вимагає ретельного дослідження та швидкого вирішення. Управління маркетинговою діяльністю ТОВ “Аватара-ПРО” повинно здійснюватися на підставі стратегічного планування, основні етапи якого наступні: