0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

1. У чому різниця між каналами розподілу: нульовим, однорівневим, дворівневим і трирівневим? 2. Етапи прийняття рішення про рекламне звернення. 3. У чому полягає сутність процесу планування маркетингу? 4. Охарактеризуйте споживчий ринок та визначте фак (ID:61055)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 24
Рік виконання: 2009
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
1. У чому різниця між каналами розподілу: нульовим, однорівневим, дворівневим і трирівневим? 2. Етапи прийняття рішення про рекламне звернення. 3. У чому полягає сутність процесу планування маркетингу? 4. Охарактеризуйте споживчий ринок та визначте фактори, що впливають на поведінку споживачів. 5. З’ясуйте, чому, з вашої точки зору, вигідно використовувати марочну назву, товарний знак. Коли це не вигідно? Наведіть приклади. 6. Наведіть приклади товарів та їх споживачів, для яких вигідно було б використовувати різні стилі рекламних звернень Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову