0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

1. Маркетингові стратегії в умовах глобалізації ринків 2. Развитие маркетинговой деятельности в системе аграрного рынка 3. Cтратегические альянсы и продуктовые стратегии корпораций 4. Влияние развития рознично-оптовой структуры на экономические показат (ID:61066)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 38
Рік виконання: 2009
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
1. Маркетингові стратегії в умовах глобалізації ринків 2. Развитие маркетинговой деятельности в системе аграрного рынка 3. Cтратегические альянсы и продуктовые стратегии корпораций 4. Влияние развития рознично-оптовой структуры на экономические показатели. 5. Когнитивный маркетинг: основные положения и терминологический аппарат Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову