Зразок роботи
Глобальна маркетингова стратегія (ГМС) - це стратегія, яка охоплює країни з кількох різних регіонів світу і спрямована на координацію маркетингових зусиль компанії на ринках цих країн. ГМС необов'язково охоплює всі країни, але повинна застосовуватися в декількох регіонах. Типове розділення по регіонах виглядає наступним чином: Африка, Азія і Тихоокеанський регіон (включаючи Австралію), Європа і Близький Схід, Латинська Америка і Північна Америка. Регіональна маркетингова стратегія - це стратегія, яка координує маркетингові зусилля в одному регіоні. Аутсорсинг і зарубіжні виробничі філії, спільні риси глобальної виробничої стратегії, можуть бути використані як з ГМС, так і без ГМС для готової продукції.
Аналізуючи міжнародний бізнес в контексті глобалізації, слід зазначити, що, з одного боку, провідні компанії мають високу конкурентоспроможність і постійно прагнуть отримати перевагу над компаніями-опонентами, але, з іншого боку, міжнародне співробітництво стало поширеним явищем, підприємства усвідомили, що стратегічні альянси з постачальниками, іноземними партнерами і конкурентами відповідають їх власним інтересам. Процес глобалізації змусив компанії адаптуватися до різних виникли бізнес-культурам. У зв'язку з тим, що співробітникам доводиться часто виїжджати за кордон для зустрічей, вивчення нових ринків або ведення проектів, для успішного ведення бізнесу необхідно розуміння культури і мови. У той же час міжнародне бізнес-співтовариство зближується - спосіб життя, інтереси, розваги, звички, мода формують «світову культуру», зрозумілу кожному. Традиційні суспільства, які відмовилися від цієї тенденції, або поступово зникли, або перестали бути активними учасниками світової економіки.
В сучасних умовах глобалізаційні процеси не втрачають свої сили, а, навпаки, все більше ускладнюються і інтенсифікуються, втягують нових учасників і народжують якісно нові соціально-економічні ефекти. Інноваційна економіка як тип господарювання на кшталт глобалізації, все більше проникає в національні системи і поширюється на все більше число країн, як розвинених, так і в країнах, що розвиваються. Досліджено чинники формування інноваційної економіки: зміна якості конкуренції між країнами, безперервне впровадження нововведень на всіх рівнях виробництва, трансформація самої структури соціально-економічної системи.
РОЗДІЛ 1
ГЛОБАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
1. Глобалізація та її вплив на маркетинг: стримуючі та стимулюючі чинники
1.1. Культура та глобалізація.
Кожна країна має свою індивідуальну культуру, що відрізняє її від інших. Мова, історія, традиції, їжа, релігії, мистецтво і вірування формують окремі людські спільноти. Тому в різних країнах існують різні рекламні стратегії та підходи, що враховують особливості їх культури. Однак ці відмінності, мабуть, зменшуються понаднормово у зв'язку з глобалізацією і зростанням світової культури. У той час як кожна країна унікальна, світ стає все тіснішим. Це створило міжнародну стратегію - глобальний маркетинг. У міру того, як світ стає все більш взаємозалежним, культури мають більше зв'язків один з одним і пристосовують певні аспекти один до одного.