0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз мікросередовища організації - Туристична фірма «Гулівер» (ID:619637)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 14
Рік виконання: 2022
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
1. Вид діяльності 2. Чинники мікросередовища 3. Фактори макросередовища 4. Комплекс маркетингу 5. Сегментування ринку та стратегія позиціонування 6. Життєві цикли товару 7. Концепція маркетингу
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Вид діяльності Туристична фірма «Гулівер» - успішна провідна компанія на ринку України в галузі туризму та продажу авіаперевезень. За 5 років роботи турфірма напрацювала найсерйознішу клієнтську базу. Багато туристів, з року в рік, приходячи до менеджера, що вже став «своїм», вибирають для себе і своїх близьких якісний відпочинок. «Родзинкою» «Гулівер» стають групові закордонні тури з Києва у супроводі найдосвідченіших менеджерів компанії. Понад тисячу людей відвідують із нами Іспанію, Францію, Італію, Великобританію, США, Китай. Перетворивши вдалий досвід у добрі традиції, «Гулівер» регулярно презентує «найсвіжіші» та «смачні» екскурсійні та комбіновані тури країнами Європи, Азії та Америки. Нововведення цих років – тури вихідного дня в Європі, коли туристи просто вилітають на 2-3 дні погуляти у Відні, Празі, Парижі чи іншому європейському місті. Доходи українців зростають і подібні вихідні тури можуть дозволити собі дедалі більше сімей.