0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова стратегія підприємства (ID:626864)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 111
Рік виконання: 2021
Вартість: 1600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА……………………………….6 1.1. Сутність маркетингової стратегії підприємства та особливості її формування………………………………………………………………………….…….6 1.2. Види та класифікація маркетингових стратегій…………………………13 1.3. Особливості розробки маркетингових стратегій підприємств будівельної галузі……………………………………………………………………………………...20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ "НОВБУД"……………………………………………………………………………..27 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ТОВ "НОВБУД……………………….………………………………………………………..27 2.2. Аналіз маркетингового середовища досліджуваного підприємства.….38 2.3. Оцінка ефективності маркетингової стратегії ТОВ "НОВБУД"………53 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ "НОВБУД" З МЕТОЮ ПОСИЛЕННЯ ПОЗИЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ БУДІВНИЦТВА…………………….68 3.1. Вибір та обґрунтування маркетингових стратегічних рішень та пропозиції щодо їх реалізації……………………………………………………….….68 3.2. Рекомендації щодо формування адаптивного маркетингового стратегічного комплексу підприємства………………………..……………………..74 3.3. Оцінка економічної ефективності запропонованих заходів…………...84 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….88 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………….……..93 ДОДАТКИ………………………………………………………………………98
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження обумовлена ростом значення стратегічного маркетингу в розвитку організації. Компанії в умовах жорсткої конкурентної боротьби, повинні акцентувати свою увагу не тільки на внутрішньому стані фірми, а й аналізувати стан зовнішнього середовища організації, розробляти комплекс заходів на її зміни, складати прогноз зміни зовнішнього середовища в майбутньому і розробляти стратегію поведінки, для отримання прибутку. Раніше багатьом організаціям вдавалося успішно функціонувати, акцентуючись лише на щоденній роботі, внутрішніх проблемах підприємства. Зараз же, стає важливим організувати роботу організації ефективно і всередині фірми і здійснювати управління, забезпечуючи адаптацію підприємства до швидко змінюваних факторів зовнішнього середовища. Метою стратегічного маркетингу є створення особливої споживчої цінності шляхом комбінування маркетингової корпоративної стратегій в комплексну програму ринкової орієнтації компанії. Тема випускної кваліфікаційної роботи є актуальною, так як стратегічний маркетинг є обов'язковою умовою для успішного існування фірми і отримання прибутку. Політику підприємства необхідно будувати виходячи з ринкової ситуації і прогнозу на майбутнє. У процесі управління організацією, як нестабільної системою, необхідно формування нових маркетингових стратегій, цілей і завдань, адекватних турбулентну ситуацію в організації. Для адаптації до нових умов потрібно використовувати інноваційні маркетингові інструменти та комунікаційні підходи в комплексі. Разом з тим більшість організацій не тільки не використовують у своїй діяльності такі інструменти і підходи, а й не володіють достатніми науково-методичними та практичними навичками формування маркетингових стратегій, тактичних дій по вибору маркетингових інструментів.