0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методи дослідження ринку (ID:645927)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 13
Рік виконання: 2022
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Детально описано методи збирання первинної та вторинної інформації у вигляді презентації
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Існує багато методів збирання первинної та вторинної інформації. Залежно від того, яку саме інформацію збиратиме фірма, маркетингові дослідження поділяють на польові та кабінетні. Польові дослідження передбачають збирання первинної інформації, кабінетні — вторинної. Для збирання первинної інформації використовують такі методи: опитування, спостереження, фокусування, експерименту, імітації. Опитування - це метод збору первинної вербальної (тобто усної, а не поведінкової) інформації, заснований на безпосередній (інтерв'ю) або опосередкованій (анкетне опитування) соціально-психологічній взаємодії між дослідником і опитуваним (респондентом). Специфіка методу полягає в тому, що, з одного боку, він є незамінним способом, отримання інформації про суб'єктивний світ людей, їхні уподобання, мотиви діяльності, думки, з іншого, - використання цього методу в багатьох випадках уможливлює суб'єктивізм, тенденційність, що вимагає забезпечення високої надійності одержуваної інформації. Опитування є незамінним методом одержання інформації про масову свідомість, громадську думку, вивчення споживчої поведінки, ставлення споживачів до туристичного продукту чи послуги.