0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реклама, як інструмент системи міжнародного маркетингу (ID:64732)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 37
Рік виконання: 2014
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. РЕКЛАМА, ЯК НЕОБХІДНИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність та значення реклами в системі міжнародного маркетингу 1.2. Особливості міжнародної реклами, тонкощі планування міжнародної рекламної кампанії РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМИ НА ПРИКЛАДІ ТНК «BAYER AG» 2.1. Характеристика діяльності транснаціональної корпорації «Bayer AG» 2.2. Аналіз міжнародної рекламної діяльності ТНК «Bayer AG» 3. ТЕНДЕНЦІЇ У СФЕРІ РОЗВИТКУ РЕКЛАМИ НА МІЖНАРОДНОМУ РІВНІ 3.1. Оцінка ефективності міжнародної рекламної кампанії 3.2. Значущість крос-культурних відмінностей у сприйнятті реклами ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТОК А ДОДАТОК Б ДОДАТОК В ДОДАТОК Г
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову