0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реферат Cпільне та відмінне між PR i маркетингом (ID:652891)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 10
Рік виконання: 2022
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Public Relations, як окреме поняття та як частина маркетингу. 2. Спільні та відмінні ознаки PR й маркетингу. Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
XXI століття – інформаційна епоха, в якій PR - public relations (зв’язки з громадськістю) мають ключове значення у всіх найважливіших сферах людського життя, від соціально-політичного до економічного, відіграють у значне положення, як в міжнародному масштабі, так і окремо взятих країн. У зв’язках з громадськістю розроблено комунікаційну модель, засновану на передачі чесної, відкритої, актуальної, детальної та цінної інформації на теми, що цікавлять суспільство. Надзвичайно важливим моментом правильного сформованого PR є збереження діалогу та взаємного рівноправного спілкування разом із пошуком компромісів. Все це свідчить про те, що роль PR з часом буде зростати, особливо в економічній сфері [3, с. 20].