0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота Дослідження поведінки споживачів освітніх послуг (ID:697987)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 46
Рік виконання: 2022
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. Теоретико-методологічні основи поведінки споживачів освітніх послуг. РОЗДІЛ ІІ. Аналіз поведінки споживачів освітніх послуг українських ВНЗ та КПІ ім. І. Сікорського РОЗДІЛ ІІІ. Інструменти управління просуванням та напрямки удосконалення маркетингової діяльності вищої школи ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Споживання в епоху соціально-економічних перетворень в Україні – це процес, який суттєво впливає на зміни у сфері соціального та економічного життя. На сьогодні це не просто засіб досягнення мети, а стає мета людської діяльності. Знайомство з прагненнями споживання дає змогу прогнозувати напрямки змін споживання суспільства. Споживання, стаючи цінністю, визначає мету життєвої ситуації індивіда і виправдовує її існування. Вчений Бівелек зазначає, що «універсальність споживання в людському житті викликає інтерес у багатьох наукових дисциплінах, від природничих до технічних й соціальних. Багатовимірність і багатоаспектність споживання зобов'язують до точних, однозначних визначень і класифікацій, щоб вони могли бути прийняті або принаймні не відкинуті іншими науками, до яких також належать феномени споживання». У сучасних високорозвинених індустріальних суспільствах можна помітити зростання ролі споживання в суспільному житті, наслідком чого є поступове панування споживання над іншими сферами суспільного життя. Цей процес пов’язаний із аспектом зміни основних соціальних і культурних детермінант споживання, а також зміною економічних умов.