0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота Сегментування ринку та позиціонування товарів підприємства (ID:697999)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 40
Рік виконання: 2022
Вартість: 360
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. СУТНІСТЬ РИНКОВОГО СЕГМЕНТУВАННЯ, КРИТЕРІЇ ТА МЕТОДИ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ РОЗДІЛ ІІ. ЗМІСТ ТА ОСОБЛИВОСТІ РИНКОВОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ РОЗДІЛ ІІІ. ПОБУДОВА МОДЕЛІ ОПТИМАЛЬНОГО ВІДБОРУ ЦІЛЬОВОГО РИНКУ Й МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Сегментація ринку - це поділ ринку на окремі групи покупців, яким можуть знадобитися різні товари або інструменти маркетингу. Ринки складаються з покупців, які відрізняються за бажаннями, ресурсами, місцем проживання, ставленням, купівельними звичками тощо. Під час сегментації ринку компанії поділяють великі різнорідні ринки на менші сегменти, які можна ефективніше охопити за допомогою продуктів і послуг, які відповідають їхнім специфічним вимогам. потреби, потреби. Цільовий маркетинг - це обслуговування однієї або кількох груп клієнтів з однаковими потребами або характеристиками. Вибір цільового ринку - це процес оцінки кожного сегмента ринку і вибору, на який з них вийти. Позиціонування товару - це види діяльності, що ведуть до того, що у свідомості цільових споживачів товар займає специфічне, відмінне і бажане місце в порівнянні з продуктами-конкурентами. У часи жорсткої конкуренції кожна компанія повинна шукати різні шляхи завоювання ринку. Пріоритетом завжди має бути турбота про клієнтів – залучення нових та утримання вже придбаних. Це можливо лише тоді, коли компанія може запропонувати замовнику щось унікальне, чого немає в конкурентах. Сьогодні компанії повинні усвідомлювати важливість маркетингових досліджень. У той час, коли з’являється велика кількість нових бізнесів і продуктів, клієнти шукають детермінанти, які допоможуть їм зробити правильний вибір. Тут дуже важлива якість продукції та послуг, а також якість обслуговування клієнтів, але найбільше – якість інформації.