0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз підручника Кочкіна Н.Ю. Управління маркетингом: навчальний посібник, 2019 (ID:698082)

Тип роботи: аналітична робота
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 4
Рік виконання: 2022
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
Без плану та літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Підручник складається з передмови, шести розділів, індивідуального проекту, термінологічного словника та додатків. В першому розділі, що має назву «Стратегічний маркетинг у корпоративному управлінні», розкривається сутність поняття стратегії, його етимологія та походження. Описується докладний процес стратегічного управління, що здатний втримувати управління компанією. Розглянуто сучасні тенденції стратегічного управління та простежено місце стратегічного маркетингу в корпоративному управлінні. В другому розділі, «Стратегічний аналіз привабливості ринку та конкурентоспроможності суб’єкту господарювання», автором проводиться первинний аналіз попиту та ринкового потенціалу, пояснюється суть прогнозування для визначення рівня попиту. Автор розповідає з чого складається оцінка інтенсивності конкуренції на ринку. Засадничим питанням розділу є, як правильно провести аналіз конкурентоспроможності суб’єкту господарювання.